با حکم محسن رضایی صورت گرفت
طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمیدرضا حاجی بابایی به ریاست میز نخبگان استان همدان منصوب شد.
کد خبر: ۲۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 05 September 2016
طی حکمی از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمیدرضا حاجی بابایی به ریاست میز نخبگان استان همدان منصوب شد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام،سومین نشست میزنخبگان همدان به ریاست محمدابراهیم مداحی رئیس کمیسیون چشم انداز و امورنخبگان وکرم رضا پیریایی مشاور دبیر مجمع و حمیدرضا حاجی بابایی رییس میزنخبگان در روز سه شنبه 9 شهریور ماه 1395 در دبیرخانه مجمع برگزار گردید. 

در این نشست حکم دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر انتصاب دکتر حاجی بابایی به ریاست میز نخبگان همدان توسط ریاست کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان به ایشان اهدا شد . 

همچنین در این جلسه دکتر مداحی به جایگاه تاریخی همدان به عنوان اولین پایتخت تاریخ و تمدن ایران اشاره نموده و نخبگان میز استان همدان را سفیران مقام معظم رهبری در ترویج و نهادینه نمودن سیاست های ابلاغی رهبری معظم انقلاب عنوان نمود.

همچنین دکتر پیریایی با اشاره به کارویژه های میزهای نخبگان استان ها، از اعضای این میزها خواست که با اهتمام به این ظرفیت ها، زمینه اجرای سیاست های کلی و به ویژه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در برش استانی را پیگیری کنند. در ادامه دکتر حاجی بابایی به بیان جایگاه منطقه ای استان همدان به عنوان دروازه غرب کشور و همسایگان غربی جمهوری اسلامی ایران اشاره نموده و همدان را بعنوان قطب مواصلاتی، خدماتی استان های غرب کشور مطرح نمودند .

در ادامه روسا و اعضای کارگروه های چهار گانه امور زیربنایی به ریاست جناب آقای غروی، امور فرهنگی و اجتماعی به ریاست آقای صوفی، امور اقتصادی به ریاست دکتر علی آقامحمدی، امور نخبگان و سرمایه انسانی به ریاست آقای دکتر رحماندوست مشخص گردید و با رای اعضای میز نخبگان استان، کارگروه گردشگری به ریاست ترابیان به عنوان کارگروه پنجم مصوب گردید.


انتصاب حاجی بابایی به ریاست میز نخبگان استان همدان


متن حکم دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برای انتصاب دکتر حمید رضا حاجی بابایی به ریاست میز نخبگان استان همدان بدین شرح است:

جناب آقای حمیدرضا حاجی بابایی
نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان به موجب این حکم به عنوان رئیس میز نخبگان استان همدان به مدت یکسال منصوب می شوید.
امید است با توکل به خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوای الهی، تحت زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برابر شرح وظایف ابلاغی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

محسن رضایی​


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار