بعد از تجربه موفق برگزاری نمایشگاه و همایش اقتصاد و سرمایه؛
کمتر از یک ماه دیگر همدان شاهد رویدادی مهم در عرصه ی نمایشگاهی خواهد بود و این بار دیار هگمتانه میزبان یازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ و نخستین دوره نمایشگاه آموزش است.
کد خبر: ۲۹۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 05 September 2016
برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر و جویا شدن از وضعیت نمایشگاه الکامپ به سراغ مدیر اجرایی نمایشگاه رفتیم.سعید ثقه ای مدیر اجرایی نمایشگاه تحصیلات عالیه در رشته علوم ارتباطات داشته و به نوعی از همکاران اهالی رسانه بوده و پس از برگزاری موفق نخستین نمایشگاه اقتصاد و سرمایه(بانکداری،بورس،بیمه،بازاریابی و روش های نوین پرداخت) این بار تصمیم به برگزاری نمایشگاه "الکامپ و آموزش" گرفته است.

- به عنوان اولین سوال در رابطه با نمایشگاه در دست برگزاری توضیح دهید.
با عرض سلام خدمت شما و تک تک خوانندگان گرامی.بعد از برگزاری نخستین نمایشگاه و همایش بانکداری در اردیبهشت ماه تصمیم گرفتیم تا به حول و قوه الهی یازدهمین دوره نمایشگاه الکامپ را به همراه نخستین نمایشگاه آموزش در مهرماه برگزار نماییم.

-به نظر شما نمایشگاه بانکداری تجربه ای موفق بود؟
این مطلب رو من نباید بگویم شما اهالی رسانه ها و منتقدان و البته مخاطبان نمایشگاه باید بگویند ولی خدا رو شکر خوب برگزار شد؛ آبرومندانه ومحترمانه... البته خیلی ها کمکمان کردند که من از آن ها تشکر می کنم و قدردان زحماتشان هستم.چراکه اگر کمک آنها نبود این مهم محقق نمی گشت.

-چه اشخاصی؟
زیاد بودند.خیلی زیاد.دوستان و زحمت کشانی مثل آقایان محمودی از اداره کل اقتصادی و دارایی، دکتر نادری فر و شخص آقای الماسی مدیریت نمایشگاه و افراد زیادی که واقعا مجال نام بردن از آن ها نیست. چراکه زیادند.

-در رابطه با این نمایشگاه بفرمایید.
الکامپ یکی از پربازدیدکننده ترین و جذاب ترین نمایشگاه ها است که از کامپیوتر،موبایل و تبلت گرفته تا الکترونیک،الکتریک و ارتباطات را شامل می شود و البته این بار،ما این نمایشگاه را با نمایشگاه آموزش و خدمات آموزشی همراه ساختیم تا نمایشگاهی پربارتر و البته کامل تر داشته باشیم.

-در این نمایشگاه چه دوستانی شما را کمک می کنند؟
بگذارید اول از خود مجموعه شما شروع کنم واز شخص آقای طاقتی،مدیریت محترم روزنامه همدان پیام، سپس به آقای قیاسی معاونت محترم استانداری برسم و در آخر هم باز از آقای الماسی مدیریت نمایشگاه تشکر نمایم. همچنین از آقای وحیدی منش ریاست اتحادیه کامپیوتر که با ما تعامل خوبی داشتند.

-مشارکت کنندگان حضور در نمایشگاه مشخص شده اند؟
تا حدودی بله و البته بیشتر آنها. اما از آنجا که وسعت نمایشگاه حداقل 2500 متر است و ما نیز متاسفانه اطلاع رسانی را دیر شروع کردیم همچنان فضا جهت حضور شرکت ها و موسسات داریم.

-زمان و ساعت نمایشگاه کی است؟
از 12 لغایت 16 مهرماه،به مدت 5 روز و از ساعت 10 صبح الی 13 و 16 الی 20.

-چه برنامه های ویژه ای را برای نمایشگاه امسال مد نظر دارید؟
باید به این نکته اشاره کنم که امسال با تمهیداتی که در نظر گرفتیم به امید خدا نمایشگاهی پربارتر از سال های گذشته راشاهد خواهیم بود وامکان برگزاری تعدادی کارگاه و کلاس های آموزشی نیز مهیا است. همچنین همایش و رویدادهای علمی و تخصصی ویژه ای داریم که در زمان مقتضی اعلام می کنیم. باید بگویم تا دلتان بخواهد ایده و فکر جهت پیاده سازی داریم که برای عملی ساختن آن دست تک تک شهروندان و علاقه مندان را به گرمی می فشاریم.

-و در پایان ...
در پایان می توان به چند نکته اشاره کرد؛ اول اینکه به خاطر استقبال خوب مشارکت کنندگان ما دو سالن نمایشگاه را به سه سالن ارتقا دادیم و به همین خاطر آخرین مهلت ثبت نام را نیز تا 22 شهریورماه تمدیدکردیم درصورتی که اصلا این کارمد نظر ما نبود واینکه درنمایشگاه امسال قرار است جوایز نفیسی آن هم بدون قرعه کشی به مخاطبان و بازدیدکنندگان اهدا شود در واقع باید اینجوری گفت که امسال هر بازدیدکننده ای که خریدی انجام دهدجایزه ای را همان لحظه صد درصدخواهد برد ودرنهایت اینکه با مشارکت سازمان ها و نهادهای ذی ربط وهمچنین ده عنوان شرکتی که از استان های همجوارمتقاضی حضور درنمایشگاه تا این لحظه می باشند،نوید برپایی یک نمایشگاه نه استانی بلکه کشوری را به تمامی مردم شریف استان می توان داد.


همدان میزبان بزرگ‌ترین رویداد حوزه IT با برپایی یازدهمین نمایشگاه الکامپ و آموزش
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار