مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: تا بهمن‌ماه امسال ۲۶ نقطه استان به شبکه وای فای مجهز شده و تا سال آینده به ۶۸ نقطه افزایش می‌یابد که در حال حاضر کار خرید و تملک زمین برای نصب تجهیزات اینترنت بی‌سیم آغازشده است.
کد خبر: ۲۹۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 03 September 2016

مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: تا بهمن ماه امسال 26 نقطه استان به شبکه وای فای مجهز شده و تا سال آینده به 68 نقطه افزایش می یابد که درحال حاضر کار خرید و تملک زمین برای نصب تجهیزات اینترنت بی سیم آغازشده است.

به گزارش تابناک همدان قاسم نظری پویا در جمع خبرنگاران افزود: تمامی روستاهای استان با حمایت مالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اینترنت پرسرعت مجهز به زودی مجهز خواهند شد.

وی با اشاره به محل تامین اعتبارات اینترنت پرسرعت افزود: درحال حاضر 311 روستا ازمحل اعتبارات استانی ومابقی ازمحل اعتبارات وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات به اینترنت پرسرعت تجهیز شدند. 

مدیرعامل شرکت مخابرات همدان با ذکر اینکه 400 روستای همدان به WLL مجهز هستند افزود: با وجود اینکه 596 روستا به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند ولی استقبال اندک بوده و 50 درصد ظرفیت اینترنت بلااستفاده باقی مانده است.

نظری پویا با بیان اینکه ۵۳۱ مرکز تلفن روستایی و ۲۴۶ سایت دبلیو ال ام پوشش ارتباطی روستاها تلفن ثابت را انجام می‌دهند، گفت: 689 سایت BTS تلفن همراه، مشترکان تلفن همراه را زیر پوشش قرار داده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با اعلام اینکه مصرف پیک پهنای باند در استان 3.2 گیگابایت بر ثانیه است، اظهار داشت: میانگین مصرف در کشور به ازای هر کاربر 8 گیگابایت در ثانیه بوده که این رقم در استان همدان 8.7 گیگابایت در ثانیه است.

وی درباره قطعی اینترنت مشترکان همدانی نیز گفت: برخی مواقع به سبب اجرای پروژه‌های کابل برگردان با این مشکل مواجه می‌شویم که البته این امر در راستای توسعه زیرساخت‌هاست و راهی جز این نداریم.

نظری پویا تاکیدکرد: مدتی است به دنبال رضایت مشترکان هستیم و کسانی که دارای مشکل قطعی بالای اینترنت هستندشناسایی شده و کارشناسان مخابرات برای رفع مشکل اینترنت حتی به منزل مشترکان مراجعه می کنند.


ورود اینترنت به همه‌ی روستاهای همدان / کابل برگردان مشکل اصلی قطعی اینترنت در همدان /مشترکان مخابرات ۱۰۰ میلیارد بدهی دارند


مدیرعامل شرکت مخابرات همدان گفت: یکی ازشاخص های مهم توسعه در هر کشور ارتقای شاخص های مخابراتی است.

وی خاطر نشان ساخت: شرکت مخابرات استان همدان با توجه به مزین شدن سال جاری به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل ،تحقق پیام نوروزی رهبری فرزانه انقلاب راسرلوحه کار خود قرارداده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان همدان در ادامه افزود:بر این اساس شرکت مخابرات در خریدتجهیزات و استفاده بهینه از آنها سعی می کندمولفه های اقتصادمقاومتی رادرنظر بگیرد.

نظری پویا مطالبات معوقه شهروندان به شرکت مخابرات را 100 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: از مردم انتظار می رود شرکت مخابرات را برای خدمات رسانی بهتر با پرداخت به موقع هزینه ها و عمل به تعهدات یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت مخابرات همدان با اشاره به برنامه های هفته دولت اظهارداشت: 100 طرح مخابراتی همزمان باهفته دولت امسال دراین استان با اعتبار20میلیارد ریال بهره برداری شدکه این طرح ها شامل طرح های زیرساختی، تلفن ثابت، فیبر نوری ، اینترنت پرسرعت و تلفن همراه است.

وی خاطر نشان ساخت: امسال چندین طرح بزرگ و عمده در حوزه مخابرات در حال اجرا است که به زودی این طرح ها به بهره برداری می رسد.

نظری پویا با بیان اینکه توسعه شاخص‌های مخابراتی در اولویت ها قرار دارد، افزود: ۷۵۱ هزار شماره تلفن ثابت در استان همدان نصب شده که ۶۰۷هزار تلفن ثابت مشغول به کار هستند و ۱۴۴هزار تلفن ثابت ظرفیت آزاد برای واگذاری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان با بیان اینکه میانگین ضریب نفوذ استان همدان در تلفن ثابت مشغول به کار ۳۳.۵۳ درصد است، افزود: میانگین ضریب نفوذ تلفن ثابت در شهر همدان ۴۲.۵ درصد است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان در پایان با اشاره به اینکه دکل غیراستاندارد در کشور و استان وجود ندارد، اظهار داشت: همه دکل های مخابرات با مجوز نصب می شود و با دستور سازمان تنظیم مقررات، سیگنال های موبایل بررسی شده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
یعنی چی الان نت ماهمش قطع ووصل میشه مالازم داریم اینترنت رواماهمش مشکل داره اگه ادامه پیداکنه شکایت میکنیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
سلام خسته نباشید روستای ما از خیلی روستا ها بزرگ هستم نمیدونیم چرا گوشی ها انتن نمیدن اینترنت که اصلن نداریم شهرستان کبودراهنگ روستای بابان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار