دمای همدان از امروز تا سه روز آینده به صورت نسبی کاهش می‌یابد و خنکی هوا را می‌توان به راحتی احساس کرد. با این حال تا چند روز آینده احتمال بارش باران وجود نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۸۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 03 September 2016
مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: دمای همدان از امروز تا سه روز آینده به صورت نسبی کاهش می‌یابد و خنکی هوا را می‌توان به راحتی احساس کرد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از ایسنا، نادر پیرتاج‌همدانی، اظهار کرد: طی 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهرها رشد موقت ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی امروز و فردا احتمال وقوع پدیده گرد و غبار محلی نیز وجود دارد، تصریح کرد: البته نوع گرد و غبار محلی است و منشأ آن از کشور عراق نیست.

پیرتاج‌همدانی یادآور شد: از امشب به تدریج دمای همدان کاهش پیدا می‌کند و میزان افت دما تا سه درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

وی حداقل دمای شب گذشته همدان را 11 درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این در حالیست که در گرم‌ترین ساعات روز به 33 درجه سانتیگراد رسیده است.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته فامنین با دمای 34 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان بوده و همدان و اسدآباد با دمای 11 درجه‌ای به عنوان خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

وی در پایان گفت: تا چند روز آینده احتمال بارش باران وجود نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار