کسانی‌که امروز معترض و مخالف قراردادهای نفتی هستند، آن زمان چشم‌های خود را بسته بودند و دکل‌های نفتی که گم شد و نفت‌کش‌هایی که مشخص نشد چه شد را نمی‌دیدند.
کد خبر: ۲۸۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 31 August 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: نا امید کردن مردم از دولت، آب در هاون کوبیدن دشمن است.

به گزارش تابناک همدان به نقل از ایسنا، محمدابراهیم الهی‌تبار در همایش استانی گرامیداشت هفته دولت در همدان، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: این شهدا در فضای انقلاب رشد پیدا کردند و در راه اعتلای انقلاب جان باختند.

وی با انتقاد از پرداخت یارانه گفت: پرداخت یارانه به طور کلی اقدامی اشتباه بود چرا که می‌شد به جای پرداخت مبلغی حدود 600 هزار تومان سالانه به هر فرد، واحدهای تولیدی راه انداخت اما اینکار انجام نگرفت و این مبالغ به مردم پرداخت شد.

الهی‌تبار ادامه داد: در سال 92، 600 واحد از 1500 واحد تولیدی موجود در استان تعطیل بود که اگر مردم قدرت خرید داشتند، این واحدها تعطیل نمی‌شد.

وی تصریح کرد: در سال 92 در حالی  دولت تحویل شد که نرخ رشد اقتصادی منفی 6.8 درصد، نرخ تورم 40 درصد به بالا، بدهکاری دولت به بانک‌ها350 هزار میلیارد تومان بود و تعداد زیادی طرح‌های نیمه‌تمام که 400 هزار میلیارد تومان هزینه آنها بود، وجود داشت.

الهی‌تبار اظهار کرد: تمام کشورهای منطقه نظیر عراق، کویت و ونزوئلا هنگامی‌که قیمت نفت کاهش پیدا کرد، دچار رشد اقتصادی منفی شدند و تنها کشوری که دچار رشد اقتصادی منفی نشد و مثبت یک باقی ماند، ایران بود.

وی تاکید کرد: کسانی‌که امروز معترض و مخالف قراردادهای نفتی هستند، آن زمان چشم‌های خود را بسته بودند و دکل‌های نفتی که گم شد و نفت‌کش‌هایی که مشخص نشد چه شد را نمی‌دیدند.

معاون استاندار همدان افزود: امروز ما باید وارد دنیا شویم و تولیدات خود را در دنیا بفروشیم اما برای زمین‌گیر کردن این مسائل و قراردادهای نفتی پیش کشیده می‌شود در صورتی‌که این دولت به بحث اقتصاد مقاومتی واقعا اعتقاد دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت، دغدغه مردم را برطرف کرده است، گفت: در این طرح 95 درصد هزینه را دولت و تنها 5 درصد از هزینه را مردم پرداخت می‌کنند و این طرح هدفمندی یارانه‌ها را به معنای واقعی محقق کرد.

الهی‌تبار با اشاره به موفقیت در توافق برجام عنوان کرد: قسمتی از متن برجام را ما تنظیم کردیم، در صورتی‌که کشوری که مورد تحریم واقع می‌شود، حق ندارد متن تنظیم کند، در مذاکرات ما حق خودمان را گرفتیم و ایران‌هراسی ناشی از تبلیغات غربی‌ها را از بین بردیم، ضمن اینکه تمام مراکز هسته‌ای ما فعال است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و وزرای او به ویژه وزیر نفت و وزیر بهداشت اهل و محرم انقلاب هستند، گفت: اینها از بنیانگذاران انقلاب هستند و برای این انقلاب زحمت کشیده‌اند به طوریکه زمانی‌که کسی جرأت نداشت امام(ره) را یاری کند اینها ایستادند و امام (ره)را یاری کردند به همین علت با تمام وجود برای این انقلاب تلاش خواهند کرد اما در برخی موارد سکوت کردند چرا که انقلاب محصول شکنجه‌های آنان است.

وی با بیان اینکه مردم همیشه با دولت همکاری داشته‌اند، اعلام کرد: سال گذشته سال بسیار سختی برای دولت بود و اگر عنایت مقام معظم رهبری و سایر قوا نبود نمی‌توانستیم حقوق مردم را پرداخت کنیم.

الهی‌تبار نا امید کردن مردم از دولت را آب در هاون کوبیدن دشمن خواند و بیان کرد: عده‌ای درصدد ناامید کردن مردم از دولت هستند، اینها خدمت به نظام نیست، مردم ما با تمام سختی‌ها و فشارها کنار آمدند.

وی در پایان با نوید اینکه سال خوبی را در پیش داریم و وضعیت رو به بهبود است، عنوان کرد: 50 درصد تخصیص عمرانی داریم، فروش نفت وضعیت بهتری پیدا کرده است، 2 میلیون و 500 هزار بشکه در روز صادرات داریم و وضعیت به طور کلی به سمتی می‌رود که واحدهای تولیدی بتوانند جان تازه‌ای بگیرند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
آب در هاون کوبیدن دشمن یا آب در آسیاب ریختن دشمن!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا جای تاسف دارد. تابناک جان لطفا نشان بده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار