استاندار همدان با بیان اینکه اجازه حاشیه‌سازی در استان و شهرستان نهاوند را نمی‌دهم، گفت: دولت با تمامی مشکلات صادقانه بدون دروغ‌گویی به مردم خدمتگزار است و به این رویه ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۲۸۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 28 August 2016
استاندار همدان با بیان اینکه اجازه حاشیه‌سازی در استان و شهرستان نهاوند را نمی‌دهم، گفت: نهاوند یکی از شهرهای قربانی اختلافات سیاسی در کشور است.

به گزارش تابناک همدان به نقل از مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر یکشنبه در جمع مردم نهاوند با بیان اینکه قصد تخریب دولت‌های قبل را نداریم اما برای وضوح و شفافیت عملکرد سه‌ساله دولت تدبیر و امید باید برخی موارد مطرح شود تا جایگاه کنونی کشور از لحاظ مسائل سیاسی، اقتصادی و غیره برای همگان ملموس تبیین شود، گفت: زمان تحویل دولت از هشتم به نهم و دهم رشد اقتصادی و تورم کشور به ترتیب مثبت ۶ و ۱۳ درصد بوده است.

استاندار همدان افزود: در آن زمان صادرات نفت ایران بیش از دو میلیون بشکه و درآمد نفتی ایران ۸۰۰ میلیارد دلار بود اما در دولت یازدهم برخلاف سابق که صندوق ذخیره ارزی پر و همچنین صادرات نفت و شرایط و فرصت‌های فراوان برای دولتمردان فراهم بود، این چنین نبود.

وی با اشاره به اینکه در دولت یازدم دولت با خزانه خالی، صندوق ذخیره ارزی مقروض و کاهش صادرات نفت مواجه بود، گفت: متأسفانه جدا از تمامی کمبودهای اقتصادی در دولت قطعنامه‌هایی نیز وجود داشت که هرلحظه احتمال جنگ علیه جمهوری اسلامی وجود داشت.

استاندار همدان با اشاره به گشایش ۶ هزار ال سی در ارتباط با بانک‌های جهانی گفت: امروز دولت صادرات ۸۰۰ هزار بشکه نفت را به ۲ میلیون و ۸۴۰ هزار بشکه رسانده است.

۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص‌یافته است

استاندار همدان در ادامه گفت: سفر رئیس‌جمهور به استان همدان که چند روزی از یک‌ساله شدن آن می‌گذرد ۸۵۰ میلیارد تومان برای استان همدان آورده داشته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافته است، گفت: مابقی این اعتبار تا پایان سال مالی ۹۵ یعنی خرداد ۹۶ به استان وارد می‌شود که از خروجی آن افتتاح ۹ بیمارستان است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام‌شده تاکنون با دست‌خالی بوده است، گفت: در آینده شاهد گشایش و فرج بیشتر در امورات جاری استان هستیم.

محمدناصر نیکبخت در ادامه بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره توصیه به وحدت در کشور دارند، گفت: ایشان دربیانی فرمودند که اعتماد میان دولت و ملت را برهم نزنید.

وی بابیان اینکه دولت در حال خدمت است و ما نیز باید به آبادانی کشور کمک کنیم، گفت: روسای قوا همه باهم در سایه وحدت، همدلی و هم‌آوایی به دنبال تحقق خواسته‌های نظام و مردم هستند.

وی با اظهار به اینکه در استان همدان محور تعالی و همدلی ائمه جمعه و جماعت همچون آیت‌الله محمدی و حجت‌الاسلام مغیثی هستند، گفت: همه ما باید بر محور این عزیزان حرکت کنیم و قدم برداریم.

دوران چنگ‌اندازی بین مجلس و دولت گذشته است

استاندار همدان در ادامه بابیان اینکه پدر ما رهبر معظم انقلاب به‌عنوان ولی‌فقیه است، گفت: قانون اساسی چهارچوبی را تبیین و تنظیم کرده که وظایف همه ما و قوای مختلف مشخص است و در صورت کم و کاست در هر قوایی مسئول و نمایندگان آن باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه کار مجلس قانون‌گذاری است، گفت: قوه مجریه وظیفه اجرا دارد و در صورت وجود هرگونه خلل و همچنین مشکل مسئولین قوه مجریه، استانداران، فرمانداران باید پاسخگو باشند.

وی عنوان کرد: امروز همه مسئولین قوا باهم هم‌آوا به‌سوی توسعه قدم برمی‌دارند و دوران چنگ‌اندازی میان قوا دیگر به پایان رسیده است.

نیکبخت بابیان اینکه اکثر نمایندگان مجلس منصفانه و هم راه با دولت هستند، گفت: در استان همدان خوشبختانه از نمایندگان خوبی بهره‌مند هستیم.

نهاوند یکی از شهرهای قربانی اختلافات سیاسی در کشور است

نیکبخت بابیان اینکه سال پایانی دولت است، اظهار کرد: مدیران اجرای از اختلافات بپرهیزند چراکه یکی از شهرستان‌هایی که قربانی اختلافات سیاسی در کشور شده است نهاوند مظلوم است.

وی با اشاره به اینکه قصد اختلاف‌افکنی و حاشیه‌سازی در استان را ندارم گفت: اجازه حاشیه پردازی و همچنین دواندن ریشه اختلاف در استان را به هیچ‌کس نخواهم داد.

وی با اشاره به اینکه قصد تغییر مدیران استانی و شهرستانی را ندارم و مدیران با آسودگی و محکم‌تر از پیش‌خدمت رسان باشند، گفت: فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان نهاوند به مردم خدمت رسان باشید و از اختلافات سیاسی و غیره در امور شهرستان پرهیز کنید.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مدیران با نهایت احترام و همدلی با نمایندگان مردم همکاری داشته و از نفوذ آنها استفاده کنند، گفت: شأن ما خدمتگزاری به مردم است و هرکجا نیاز باشد دست امام‌جمعه نهاوند را نیز برای تعالی شهرستان خواهم بوسید.

اجازه تخریب دولت را نمی‌دهیم/اختلافات نفعی برای مردم ندارد

وی افزود: دولت با تمامی مشکلات صادقانه بدون دروغ‌گویی به مردم خدمتگزار است و به این رویه ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی مجدد کارخانه‌هایی که از سال ۸۶ تا ۹۲ تعطیل‌شده‌اند در سطح استان همدان و شهرستان نهاوند کارهای خوبی در راستای تسهیل امورات آن‌ها انجام‌شده است، گفت: دست‌بوس سرمایه‌گذاری هستم که در استان سرمایه‌گذاری کند و باید به دنبال آوردن سرمایه‌گذاران به استان باشیم چراکه اختلافات هیچ نفعی برای مردم ندارد.

نیکبخت بابیان اینکه این دولت با حمایت رهبر معظم انقلاب و خواست مردم سر پا است، گفت: دولت تدبیر و امید مصداق مردم‌سالاری دینی در کشور و جهان اسلام است.

وی بابیان اینکه زمانی که دولت موردتوجه و حمایت رهبر است مگر تخریب راه به‌جایی می‌برد، گفت: هرکس چه خواسته و ناخواسته اختلاف‌افکنی کند دشمن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار