فرماندار نهاوند گفت: دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اراده خود را به کار بسته است.
کد خبر: ۲۸۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 25 August 2016
فرماندار نهاوند گفت: دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اراده خود را به کار بسته است.

به گزارش مهر، کریم حمیدوند پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه تجلیل از مدیران و کارمندان برتر ادارات شهرستان نهاوند بابیان اینکه مهم‌ترین خصلت کارمند نمونه این است که از کارش لذت برده و از استرس به دور باشد، افزود: آنچه به زندگی انسان ارزش می‌دهد کار است و یک کارمند خوب و نمونه آرامش روانی دارد و فشار و مشکلات خود را بر روی مردم خالی نمی‌کند چراکه در غیر این صورت از کار خود لذت نمی‌برد.

وی عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر از الگوهای نظام اداری بوده و انقلاب و مردم به این دو بزرگوار مدیون هستند و امیدواریم با افتتاح پروژه‌ها و خدمت به مردم تا حدی دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

حمیدوند با بیان اینکه دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اراده خود را به کار بسته است، بیان کرد: سرمایه انسانی در هر جامعه‌ای از مهم‌ترین سرمایه‌ها است و باید از فرصت‌ها به‌درستی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه به برکت رهبری پیامبرگونه امام خمینی و استمرار آن توسط مقام معظم رهبری امروز دولت تدبیر و امید افتخار دارد که بیش از ۱۲ هزار پروژه نیمه‌تمام را ساماندهی کند که بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز جزئی از این پروژه‌ها هستند، گفت: ارائه خدمات بهداشت و درمان و تامین امنیت خاطر مردم از درمان بیماری‌ها از دغدغه و تأکیدات مقام معظم رهبری بوده که محقق شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه ۵۰ درصد خدمات عمرانی و خدماتی کشور با تشکیل نهادها بعد از انقلاب و با مشارکت مردم و رهنمودهای امام خمینی در سال‌های ابتدایی انقلاب انجام‌شده است، گفت: خوشبختانه امروز مردم این اطمینان خاطر رادارند که مثل گذشته قیمت‌ها یک‌شبه با افزایش‌های نجومی مواجه نخواهند شد.

وی با اشاره به رشد اقتصادی مثبت ۴ درصدی گفت: تمامی این برکات و خدمات باوجود اعمال تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه انجام‌شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار