قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بیمه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 24 August 2016
قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از طلب ۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بیمه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش مهر، علی گودرزی در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه نهاوند با اشاره به خدمات نظام سلامت در کشور، گفت: طرح تحول سلامت موجب شد تا  بیماران هیچ رنجی جز رنج بیماری نداشته باشند که این امر گامی افتخارآمیز در راستای تحقق خواسته مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه‌های ناشی از ارائه خدمات پزشکی کم شده و بیماران دسترسی بهتری برای درمان و پیشگیری از بروز بیماری‌ها دارند، گفت: طی دو سال اخیر در استان همدان بیش از ۴۷ میلیارد تومان یارانه سلامت در بخش درمان پرداخت‌شده است.

وی افزود: طی دو سال اخیر ۴۸ هزار بیمار در بیمارستان‌های استان همدان بستری‌شده‌اند.

قائم‌مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه بابیان اینکه خوشبختانه در اجرای طرح تحول نظام سلامت با اقبال و رضایت مردمی روبه‌رو هستیم، افزود: پیش از اجرای این طرح قشر آسیب‌پذیر کشور برای مدت طولانی با بیماری و درد خود دست و پنجه نرم می‌کردند ولی توان مراجعه به پزشک را به علت هزینه‌های سرسام‌آور نداشتند.

گودرزی از ارائه خدمات اورژانسی به بیش از یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار نفر در دو سال گذشته در مراکز درمانی و اورژانسی استان همدان خبر داد و گفت: سهم بیماران اورژانسی از پرداخت کل هزینه درمان کمتر از ۱۰ درصد است.

گودرزی به طلب دانشگاه علوم پزشکی از بیمه‌ها اشاره کرد و افزود: در طول سال گذشته درآمد دانشگاه علوم پزشکی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که بیش از نیمی از این مبلغ یعنی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان آن را از بیمه‌های مختلف طلب داریم.

وی در ادامه گفت: این طلب اگر به‌موقع پرداخت شود می‌توان بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان ازجمله کارانه پزشکان که حدود ۶ ماه است به تعویق افتاده را پرداخت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار