رییس جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم بتول روزبهانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت
کد خبر: ۲۸۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 23 August 2016
رییس جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم بتول روزبهانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان ملایری دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت و برای ایشان علّو درجات را از خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش تابناک همدان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم بتول روزبهانی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مادر با ایمان و صبور که با ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) و به تأسی از مکتب عاشورا، در مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی، از عزیزترین سرمایه‌های زندگی خویش گذشت، الگویی درخشان از شیرزنان فداکار این سرزمین را به یادگار گذاشت.

اینجانب درگذشت این مادر مکرمه را تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی زکی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام با عرض تسلیت خدمت خانواده محترم مؤمنی، برای ایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار