استاندار همدان:
استاندار همدان با بیان اینکه دولت یازدهم با وجود تمام بحران‌ها توانست به گونه‌ای عمل کند که تورم بالای 40 درصد را امروز به زیر 9 درصد و رشد اقتصادی را به چهار درصد برساند، عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال وعده‌های داده شده دولت تحقق یابد و به آنها دست یابیم منتها باید بدانیم که دولت در شرایطی که تحریم‌ها بیشتر فشرده شد، به خود اجازه استفاده از ذخیره بانک مرکزی را هم نداد.
کد خبر: ۲۸۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 23 August 2016
استاندار همدان از افتتاح راه‌آهن همدان- تهران خبر داد و گفت: بهره‌برداری راه‌آهن با قول وزیر راه مبنی برتأمین ریل، تا پایان سال 95 و در نهایت سه ماهه نخست سال 96 داده است.

به گزارش تابناک همدان، محمدناصر نیک‌بخت به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه از خدمات دولت می‌تواند به مردم اعتماد و امیدواری دهد، اظهار کرد: سال 92 در زمان انتخابات رقابت‌های فشرده و سختی در سطح کشور بود و مقام معظم رهبری هم فرمودند حماسه سیاسی باید ایجاد شود و مردم را برای مشارکت در انتخابات دعوت کردند پس حماسه آفریده شد و مردم خوب استقبال کردند البته مردم ایران همیشه سعی می‌کنند در هر چه خیر نظام است، مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه حمایت، پشتیبانی و حضور مردم در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نظام را بیمه کرده و می‌کند، تصریح کرد: اگر امروز دنیا می‌داند در منطقه بدون نظر ایران نباید مذاکراتی داشته باشد و اهداف به ظاهر خیرخواهانه‌شان به نتیجه نمی‌رسد و ایران باید در تصمیمات سرنوشت منطقه دخیل شود، به علت داشتن پشتیبانی همه مردمش است.

نیک‌بخت با بیان اینکه انتخابات سال 92 با شکوه برگزار شد و مردم براساس وعده‌های داده شده فرد مورد نظرشان را انتخاب کردند، عنوان کرد: همه دولت‌ها برای خدمت روی کار آمدند اما با توجه به اینکه قصد ارائه خدمات دولت را در طول سه سال داریم ناچار به مقایسه و بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید هستیم اما قصد تخریب دیگران را نداریم.

وی با بیان اینکه احیای اخلاق و نجات اقتصاد از اهداف دولت تدبیر و امید بود، اضافه کرد: در زمان دولت نهم رشد اقتصادی کشور 6 درصد مثبت و تورم 13 درصد بود اما زمان تحویل دولت در سال 92، رشد اقتصادی 6.8 درصدی منفی و تورم بالای 40 درصد بود، وضعیت فروش نفت به یک‌باره به زیر یک میلیون بشکه یعنی 800 هزار بشکه رسید و حتی پول حاصل از فروش نفت بلوکه شده و قدرت انتخاب و خرید کالای مورد نیاز کشور وجود نداشت و همزمان تخفیف 20 درصدی به کشورهای خریدارکننده نفت توسط استکبار و بانیان تحریم داده می‌شد.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت یازدهم با وجود تمام بحران‌ها توانست به گونه‌ای عمل کند که تورم بالای 40 درصد را امروز به زیر 9 درصد و رشد اقتصادی را به چهار درصد برساند، عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال وعده‌های داده شده دولت تحقق یابد و به آنها دست یابیم منتها باید بدانیم که دولت در شرایطی که تحریم‌ها بیشتر فشرده شد، به خود اجازه استفاده از ذخیره بانک مرکزی را هم نداد.

نیک‌بخت بیان کرد: اکنون با تدبیر دولت، همت مردم و حمایت بسیار ارزنده مقام معظم رهبری به شرایطی رسیده‌ایم که میزان فروش نفت از 800 هزار بشکه به دو میلیون و 800 هزار بشکه رسیده است، سوئیفت باز شده و بانک‌های متوسط به پایین با ما کار می‌کنند و تعدادی از بانک‎‌های متوسط به بالا هم به علت اینکه یکی از سهامدارانشان آمریکاست، فعلا اجازه تعامل با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

وی درباره دستاوردهای برجام اعلام کرد: دولت تدبیر و امید با اعلام اینکه به دنبال دنیای عاری از خشونت است و با پشتیبانی مردم، حمایت مقام معظم رهبری و عقلانیت و توانایی تیم مذاکره‌کننده و  دیپلمات‌های ایران به فرجام برجام دست یافت به طوریکه تمام دستاوردهای دولت یازدهم مربوط به برجام است.

نیک‌بخت با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی یک اسم بی‌مُسمّا نیست به طوریکه بهترین، شایسته‌ترین و پراستقبال‌ترین انتخابات را جمهوری اسلامی ایران دارد و از روز پیروزی انقلاب، رهبری کبیر انقلاب امام خمینی(ره) همه تصمیمات را بر مبنای آرای مردم گذاشتند، ادامه داد: ایشان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب همه‌پرسی راه انداختند تا جمهوری اسلامی را مردم انتخاب کنند چرا که بنا به فرموده امام راحل(ره)، رأی مردم میزان است.

وی یادآور شد: با وجود اینکه براساس مردم‌سالاری دینی دولتی تعیین می‌شود سپس انتخاب مردم تأیید و تنفیذ مقام معظم رهبری را کسب می‌کند، عده‌ای دست به تخریب می‌زنند، موافق نقد هستیم اما تخریب نه! چرا که نقد شایسته و راهگشا است اما متاسفانه برخی منتقدان دولت لباس انتقاد را از تن بیرون آورده و لباس تخریب پوشیده‌اند و به طور مستقیم به شخص رئیس جمهور اهانت می‌کنند که می‌توان به نوعی این مسأله را به انتخابات پیش‌رو هم ارتباط داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 807 طرح به ارزش 354 میلیارد تومان در هفته دولت

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در استان همدان اشاره کرد و گفت: امسال در هفته دولت در استان همدان 807 طرح به ارزش 354 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که از این تعداد، 706 طرح قابل افتتاح است و عملیات اجرایی 101 طرح آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها جدای از 850 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری به استان است، عنوان کرد: مقرر شده همه پروژه‌های سفر در سال 95 و منتهی به سال مالی 96(خردادماه) افتتاح شود به طوریکه تمام آنها بین 30 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ادامه داد: از اعتبار وعده شده در سفر ریاست جمهوری، تا کنون 200 میلیارد تومان در سال 94 و 105 میلیارد تومان اوراق در سال 95 به پیمانکاران داده شده و ابلاغیه حدود 200 تا 250 میلیارد تومان دیگر از سوی خزانه تا هفته آینده به استان اعلام می‌شود.

نیک‌بخت اضافه کرد: 9 بیمارستان در پرژه‌های سفر ریاست جمهوری احداث و حدود 900 تخت به بیمارستان‌های همدان اضافه می‌شود همچنین احداث کنارگذر یا کمربندی همدان و مجتمع آبرسانی به مبلغ 40 میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های سفر است.

ریل‌گذاری راه‌آهن همدان- تهران انجام شده است

وی افزود: ریل‌گذاری راه‌آهن همدان- تهران انجام شده و با رایزنی نمایندگان مردم در مجلس با وزیر تأمین ریل وعده شده و تا پایان سال و در نهایت اوایل سال جدید پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار همدان با بیان اینکه برجام همه راه‌ها را باز کرده اما اینکه بگوییم به طور کامل انجام و کمال تعهدات اجرا شد، نبوده بلکه باید آمریکا به تعهدات خود عمل کند اما بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر بی‌وفایی و بدعهدی در اجرای برجام هست از سوی آمریکاست، عنوان کرد: بهترین آورده برجام مختومه شدن پی.ام.دی توسط شورای حکام بود که هرگونه شبهه و ابهام درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران را برطرف ساخت و اعلام کرد گذشته جمهوری اسلامی ایران در این زمینه سالم و بی‌نقص بوده و پاک است.

وی در ادامه با اشاره به سربلندی دولت تدبیر و امید اظهار کرد: کسانی‌که زمانی به دنبال مسائلی همچون ترویج ایران‌هراسی و منزوی ساختن جمهوری اسلامی بودند اکنون خود منزوی شده‌اند و در مقابل، ایران هر جا ظلمی رخ می‌دهد برای مقابله با تروریسم گام برمی‌دارد که از دستاوردهای برجام است.

نیک‌بخت با اشاره به علت تعطیلی واحدهای تولیدی در کشور و وضعیت مطلوب همدان در مقایسه با سایر استان‌ها، اظهار کرد: زمانی‌که طرح هدفمندی یارانه‌ها در کشور پیاده می‌شد قرار بر این شد حامل‌های انرژی افزایش قیمت داشته باشد پس نخستین جایی که آسیب می‌دید واحدهای تولیدی بودند که با وجود تحریم‌ها و کم شدن بازار فروش خارجی کمی دچار مشکل بودند، بنابراین مقرر شد 30 درصد از درآمدهای حاصل از افزایش حامل‌های انرژی به واحدهای تولیدی تعلق بگیرد تا جبران افزایش قیمت سوخت شود و مقداری هم کمک نقدی به منظور نوسازی واحدهای با ماشین‌های فرسوده صورت گیرد تا بتوانند جوابگوی هزینه‌هایشان باشند، اما متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و یک ریال هم پرداخت نشد.

وی یادآور شد: برای نخستین‌بار طراز صادراتی در دولت یازدهم مثبت شد به طوریکه صادرات یک میلیارد از واردات پیشی گرفت همچنین جایگاه نفت در بودجه امسال دولت به کمتر از 30 درصد رسیده است.

604 مصوبه حاصل برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در همدان

وی با اشاره به مصوبه دولت و مجلس در زمینه راه‌اندازی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ایجاد امکان و انگیزه برای احیای واحدهای تولیدی ادامه داد: در استان همدان هفته‌ای سه جلسه ستاد تسهیل برگزار می‌شود به طوریکه 604 مصوبه داشته و تا کنون 166 مورد اجرایی شده که کافی نیست.

وی با بیان اینکه مشکل واحدهای تولیدی تنها منحصر به بانک‌ها نبوده بلکه مسائل مالیاتی، مدیریتی، اختلاف با شهرک صنعتی و ... هم وجود دارد، تصریح کرد: با این وجود روز گذشته با حضور تمام بانک‌ها جلسه‌ای برگزار کردیم و تا 20 شهریورماه فرصت دادیم تا مشکلات پیش‌روی واحدهای تولیدی همچون وجود چک برگشتی و عدم پرداخت مالیات که مانع پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش است را رفع و تعیین تکلیف کنند.

نیک‌بخت به سرمایه‌گذاری خارجی مستقیم 5 هزار میلیارد دلاری پس از فرجام برجام به شرط انتقال تکنولوژی و اجرای مشارکتی پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه همدلی و همراهی بین مسئولان کشور وجود دارد و در استان همدان هم بنا را بر همدلی و همکاری برای توسعه گذاشته‌ایم به طوریکه تا می‌‌توانیم خود را از حواشی دور نگه می‌داریم تا جایی‌که به دولت اهانتی صورت نگیرد و تضعیف نشود چرا که مسأله شخصی خود را مهم نمی‌دانم و به عنوان نوکر و نماینده مردم با همه تعامل و همکاری دارم و اگر همکاری و همراهی بین مسئولان استان نباشد، ما ضرر نمی‌کنیم بلکه این مردم هستند که متضرر می‌شوند.

پاسخ استاندار درباره شبهه‌افکنی‌ها در زمینه انتصابات مدیران غیربومی در استان

وی با بیان اینکه از حواشی خوشم نمی‌آیند و تلاش کرده‌ام دولت و کار مردم را به حواشی نبرم و همواره سعی در رفع سوءتفاهم‌ها داشته‌ام، درباره شبهه‌افکنی‎های صورت گرفته در زمینه انتصابات مدیران غیربومی در استان گفت: همواره به دنبال انتصاب مدیران بومی در استان بوده‌ام به طوریکه طبق دستورالعمل در انتصابات وزیر کشور با استاندار هماهنگ می‎‌شود و اگر گاهی توافق حاصل نشد برای مصلحت نظام و دولت به توافق می‌رسند.

استاندار همدان با بیان اینکه به منظور انتصاب مدیر بومی در سمت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتصاب را بین 6 ماه تا یک سال به تعویق انداختیم، عنوان کرد: حتما سوءتفاهم ایجاد شده با نمایندگان استان با رایزنی قابل رفع است به طوریکه این مسأله به بهمن یا اسفندماه سال 95 و معرفی مدیر بومی برای سمت ریاست برنامه و بودجه استان برمی‌گردد که پیشنهاد ما به علت جوان بودن رد شد، سه نفر دیگر هم از سوی ما و چهار نفر از سوی سازمان برنامه و بودجه معرفی شد اما آنها تمایل به انتصاب نیروی خود در این پست داشتند.

وی با بیان اینکه از 9 فرماندار 7 مورد بومی و از 30 مدیر ستادی استانداری تنها یک نفر غیربومی بوده و وزارت کشوری است که به تازگی سرکار آمده است، افزود: من در تمام استان‌ها بوده‌ام و نیرو به اندازه کافی دارم اینکه چرا آنها را با خود نیاوردم به این علت بود که لازم ندیدم، هفت سال همدان در بودم و همه را می‌شناسم بنابراین به همه آنها اعتماد کردم و موفق هم بودم.

نیک‌بخت ادامه داد: اگر هجمه سنگینی هم روی من باشد از کار مردم غافل نمی‌شوم چرا که وظیفه من کار برای مردم است و امانتی را که دولت به ما داده باید اجرا کنیم و اکنون هم هیچ هجمه و مانع جدی برای ادامه امور نمی‌بینم جز سوءتفاهمی و تصورات غلطی که ایجاد شده است و باید رفع شود.

وی با اشاره به سد خرمرود و مشکل پیش آمده برای آن و کاهش ظرفیت و رایزنی و هماهنگی و همکاری‌های انجام شده برای بازگرداندن ظرفیت سد از سه میلیون به هشت میلیون مترمکعب، عنوان کرد: به نمایندگان می‌گویم هر جا لازم بود بگویید برای کمک بیاییم، تقسیم اراضی شخصی که نداریم، هدف همه کار برای مردم است و تلاش داریم این‌گونه باشد بنابراین هر جا پای مسائل شخصی باشد حساب فرق می‌کند که خوشبختانه بحث مسأله شخصی وجود ندارد.

پرداخا 15 میلیارد از پول گندمکاران استان

وی در ادامه خبر از پرداخت پول گندمکاران از شب گذشته داد و گفت: از شب گذشته پرداخت مطالبات گندمکاران آغاز شده به طوریکه سه میلیارد و 900 میلیون تومان در شب نخست و تا پایان امشب یا در نهایت فردا صبح 15 میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

پرداخت 27 میلیاردی وام ازدوج

وی همچنین به افزایش وام ازدواج از 3 میلیون به 10 میلیون تومان با وجود مخالفت بانک مرکزی اشاره کرد و افزود: دولت مصوبه مجلس را دنبال کرد به طوریکه در 5 ماهه نخست امسال 27 میلیارد تومان وام ازدواج علاوه بر 70 میلیارد تومان سال گذشته، به زوج‌های جوان پرداخت شده است.

انعقاد قرارداد 150 میلیارد تومانی برای سرمایه‌گذاری در علیصدر

استاندار همدان همچنین به انسداد 1400 حلقه چاه غیرمجاز در استان اشاره کرد و گفت: هفته دولت قرارداد سرمایه‌گذاری در 5 هکتار از روستای علیصدر به ارزش 150 میلیارد تومان منعقد می‌شود به طوریکه طرح‌های مختلفی برای علیصدر داریم.

وی با تبریک روز همدان و زادروز بوعلی‌سینا گفت: روز بوعلی‌سینای بزرگ دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته داروسازی سوگندنامه خود را در مقبره بزرگ‌مرد حکیم و بزرگ دنیا یعنی بوعلی‌سینا که افتخاری برای همدان و کشور ایران است، یاد کردند و امیدواریم هر سال بهتر و شایسته‌تر اداری احترام داشته باشیم.

نیک‌بخت اظهار کرد: سال گذشته و امسال پیشنهاد اضافه شدن پسوندی از اسامی بوعلی‌سینا را به نام دانشگاه علوم پزشکی همدان دادم اما به بهانه اینکه دانشگاه ملی هم به این نام است این کار به تعویق افتاد بنابراین از اصحاب رسانه تقاضا دارم این موضوع را پیگیری کرده و یادآوری کنند تا محقق شود.

برگزاری جشن جهانی شدن سفال لالجین در پایان هفته

وی در ادامه به برگزاری جشن جهانی شدن سفال لالجین در روز پنجشنبه 4 شهریورماه با حضور معاون رئیس جمهوری، معاون گردشگری میراث فرهنگی و مسئولان استان اشاره کرد و گفت: بعدازظهر آن روز هم جشن مردمی خواهیم داشت.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه پارسال و امسال تغییر چشمگیری در طرح‌های ملی نداشتیم، اظهار کرد: کل اعتبارات امسال استان با 14 درصد افزایش بین 350 تا 360 میلیارد تومان است در حالیکه اعتبارات تخصیص یافته در سفر ریاست جمهوری به استان نزدیک به 2.5 برابر کل اعتبارات استان است و این علاوه بر 880 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری‌های هلدینگ‌هاست.

وی با اشاره به اینکه مزیت سفر رئیس جمهوری به استان تخصیص 100 درصدی اعتبارات است به طوریکه از 856 میلیارد تومان تا کنون بین 550 تا 600 میلیارد ابلاغ شده است، به سرمایه‌گذاری دولومیت نهاوند اشاره و تصریح کرد: مشاور پروژه بهانه‌های مختلفی برای عدم اجرا طرح کرد به طوریکه در ابتدا می‌خواست تغییری در طرح ایجاد کند که مخالفت کردیم مگر اینکه خودمان مصاحبه و مذاکره‌ای در این زمینه داشته باشیم همچنین بسیاری از بهانه‌های مشاور را با کمک کارشناسان رفع کردیم به طوریکه سود 22 درصدی را بهانه کردند اما گفتیم سود بانکی به 18 درصد رسیده و کمتر هم می‌شود سپس شرایط را با استانی دیگر مقایسه کردند اما نتوانستند توجیه مناسبی بیاورند. در ضمن امتیاز نزدیک بودن طرح به معدن دولومیت از مزایای طرح بود.

آغاز عملیات اجرای هتل هما به‌زودی

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی هتل هما به‌زودی در استان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت: کارخانه تولید بخاری‌های کم مصرف در شهرستان رزن به عنوان مدرن‌ترین واحد تولیدی و داشتن برند سبز محیط زیست به عنوان سرمایه‌گذاری خارجی است وزارت نفت قول پرداخت یارانه برای استفاده تمام ایران از این نوع صنعت را داده است همچنین نوسازی مدارس کشور به منظور انعقاد قرارداد برای تجهیز تمام مدارس کشور به این نوع سیستم گرمایشی وارد مذاکره شده است.

استاندار همدان پایان شهریورماه را بهترین زمان برای اعلام نتایج ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان دانست و گفت: درباره بانک‌های خصوصی به منظور پرداخت سرمایه در گردش و تسهیلات به واحدهای تولیدی تصمیم‌گیری می‌شود چرا که در گذشته به بهانه بالا بودن سود بانکی از این کار امتناع می‌ورزیدند اما با اعلام سود مساوی برای تمام سپرده‌گذاری‌ها و تسهیلات در تمام بانک‌ها توسط شورای پول و اعتبار آنها مجبور به تمکین هستند.

وی در ادامه درباره طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان گفت: اجرای آبیاری تحت فشار در 12 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و تغییر الگوی کشت بی‌ارتباط با اقتصاد مقاومتی نیست همچنین تمام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نمی‎تواند بی‌ربط با تولید و اقتصاد مقاومتی باشد.

وی همچنین درباره احیای واحدهای تولیدی گفت: در ابتدای ورودم به استان از 1500 واحد تولیدی 600 واحد تعطیل بود که در همان ابتدا به مشکلات 300 واحد که اکثرا مسائل بانکی و مدیریتی بود، رسیدگی کردیم و مشکلات مابقی واحدها که 170 مورد است، در حال بررسی است.

استاندار همدان با بیان اینکه برای رفع مشکل واحدهای تولیدی از تبصره 16 قانون بودجه سال 92 استفاده کردیم که استان‎‌های دیگر از آن بهره نبرده بودند و بانک‌ها هم به حق همکاری کردند، افزود: اکنون با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی راه باز شده و دیگر به تبصره‌ای که یک سال اعتبار داشت و ما همچنان از آن استفاده می‌‎کردیم، نیازی نیست و از مواد ابلاغیه اقتصاد مقاومتی استفاده می‌کنیم.

نیک‌بخت با بیان اینکه تمام پروژه‌ها تولیدی نیستند بلکه پروژه‌های عمرانی هم داریم، گفت: افتتاح و کلنگ‌زنی چند گلخانه، بهسازی روستاها، گازرسانی روستاها، کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه آب شرب به ویژه در شهرستان توبسرکان به ارزش 70 میلیارد تومان، کلنگ‌زنی ساختمان علوم پزشکی در اسدآباد، اجرای آّبیاری تحت فشاری و افتتاح تقاطع غیرهمسطح به ارزش 15 میلیارد تومان از پروژه‌های بزرگ هفته دولت است.

ایستگاه راه‌آهن همدان 35 درصد پیشرفت دارد

وی با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن فعلی که می‌تواند کاربردی باری داشته باشد، 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما به علت فاصله زیاد برای مسافران مناسب نیست، ادامه داد: به دنبال احداث ایستگاه دوم راه‎‌آهن در شهر همدان هستیم که پس از آماده شدن زمین وزیر برای کلنگ‌زنی به استان می‌‌آید.

استاندار همدان درباره حقوق‌های نامتعارف برخی مدیران نیز گفت: بحث حقوق‌های نامتعارف بی‌ارتباط با سال پایانی دولت نیست اما اینکه برخی حقوق نامتعارف با تخلف، حقوق نامتعارف با قانون و حقوق نامتعارف موجود از گذشته دارند، قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه رئیس صندوق توسعه ملی پاک‌دست است به طوریکه پیش از موضوع رخداده و تطبیق حقوقش مابه‌التفاوت آن را به حساب دولت واریز کرد، افزود: به حدی به سلامت این فرد واقف هستم که حاضرم توضیحات بیشتری هم بدم اما اکنون جای ااین صحبت‌ها نیست اما بدانید آدم خلافی نیست. در حد اینکه بگوییم کجا تخلف بوده یا نه در حد من و شما نیست چرا که نه من قاضی هستم و نه شما، این مسائل را هم از اطلاعات شخصی گفتم، قضاوت با بزرگان و مرتبطان است و از سازمان بازرسی باید استعلام کرد.

پیشنهاد جالب سرمایه‌گذار پتروشیمی هگمتانه برای ادامه کار

به گزارش ایسنا، استاندار همدان در ادامه درباره پروژه پتروشیمی هگمتانه گفت: این پروژه بر عهده بخش خصوصی است آن هم همدانی، 13 سال است این طرح در حال اجراست که حتی پیشانی این سرمایه‌گذار را هم برای ادامه کار بوسیدم و هر چه از کانال ما لازم داشت برایش فراهم شد. او با ما تماس گرفت مشکل پارکینگ ساختمان چهار طبقه‌اش را با شهرداری حل کنیم تا تا فارغ شود به سراغ پروژه بیاید! این در حالیست که یک غیرهمدانی با 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به استان آمده و هر روز گزارش عملکرد می‌دهد اما این همدانی که مشکل مالی هم ندارد و سایر استان‌ها را هم آباد می‌کند، 13 سال است این پروژه را ناتمام باقی گذاشته است. حتی برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی او چندین بار مدیرعامل پتروشیمی، مدیرعامل خصوصی‎سازی و وزیر صنایع جلسه ترتیب دادیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسینی اجاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
این دهمین وعده دولت راستگویان برای شنیدن سوت قطار است حالا که چند ماه از دولت بیشتر باقی نمانده ممکن اینهم یک وعده انتخاباتی باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار