فرماندار شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 126 پروژ عمرانی و طرح تولید در هفته دولت با اعتباری افزون بر 108 میلیارد و 500 میلیون تومان در سطح این شهرستان طی هفته دولت خبر داد
کد خبر: ۲۸۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 23 August 2016
فرماندار شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 126 پروژ عمرانی و طرح تولید در هفته دولت با اعتباری افزون بر 108 میلیارد و 500 میلیون تومان در سطح این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و گفت: این افتتاح پروژه‌ها با حضور مقامات کشوری و استانی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، عبدالعظیم رضایی در جمع خبرنگاران، افزود: از این تعداد پروژه 73 مورد مربوط به ادارات شهرستان است که با اعتباری 54 میلیاردی به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 16 پروژه عمرانی نیز با اعتبار 50 میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: فردا در نخستین روز هفته دولت میزبان استاندار همدان خواهیم بود که پس از ادای احترام به شهدای والامقام بهشت هاجر، پل تقاطع راه‌آهن با اعتبار 5 میلیارد و 350 میلیون تومان افتتاح خواهد شد و پس از آن پروژه گازرسانی به روستای ورچق افتتاح و عملیات اجرایی 15 پروژه گازرسانی به روستاهای ملایر اعتبار 4 میلیارد  864 میلیون تومان آغاز می‌شود.

رضایی با بیان اینکه در بعدازظهر استاندار همدان در محل سینما فرهنگیان ملایر با اقشار مختلف مردم دیدار صمیمی و سخنرانی خواهد داشت، ادامه داد: در سومین روز هفته دولت میزبان دو شخصیت و مقام ملی هستیم.

رضایی از برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در حاشیه شهرها و پیگیری پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

وی اضافه کرد: همچنین با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، از ارگ تاریخی نوشیجان، کارگاه‌های مبل و منبت شهرک جاجی‌آباد و شهر زیرزمینی سامن بازدید خواهد شد و طی جلسه‌ای تدابیر لازم درباره رفع موانع و مشکلات موجود و رونق صنعات توریسم در ملایر اندیشیده می‌شود.

فرماندار ملایر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کارنامه کاری قابل قبول دولت طی 3 سال اخیر، یادآورشد: دولت تدبیر و امید در شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی مسئولیت قبول کرد و توانست با حفظ اعتدال آرامش و ثبات را در کشور فراهم سازد.

رضایی به وجود یک جریان ضعیف سیاسی در کشور اشاره و اظهار کرد: این افراد به دنبال این هستند که بدعهدی‌ها و بهانه‌گیری‌های کشورهای غربی و طرف‌های مذاکره‌کننده را به پای دولت بگذارند که این واقعا بی‌انصافی است.

وی تصریح مرد: کلیه مراحل برجام با نظارت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری طی شده و تصمیم نهایی نظام بوده است.

انعقاد 5 تفاهم‌نامه برای جذب سرمایه‌گذار در ملایر

فرماندار ملایر در ادامه با اشاره به بازخورد و رهاورد خوب برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ملایر، افزود: با حضور مقامات کشوری و استانی و جمع کثیری از فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذارانی از سراسرکشور و از هند، تفاهم‌نامه‌هایی به امضاء رسید که امیدواریم با پیگیری شهرداری به سرانجام برسد.

رضایی به امضاء تفاهم‌نامه با شرکت تعاونی نجد امین تهران در راستای جذب 5 سرمایه‌گذار برای پروژه‌های مهم عمرانی ملایر، اشاره و اظهار کرد: انعقاد قرارداد در زمینه پردازش پسماند و تولید برق با شرکت نگین فام سبز، انعقاد قرارداد در زمینه خشکبار و بسته‌بندی با شرکت رز پویان نوین رفسنجان، انعقاد قرارداد با شرکت توریستی نیک پرواز کیش برای جذب گردشکر و امضاء تفاهم‌نامه مابین اتاق بارزگانی ایران و هند در رابطه با معادن و بازیافت زباله از جمله ارمغان برگزاری این همایش بود.

وی یادآورشد: مقرر شده است به‌زودی همایش دوم با همکاری انجمن ملایرهای مقیم تهران برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار