دبیر حزب موتلفه استان همدان با ابراز نارضایتی از تغییر مدیران همدان گفت: تغییرات مدیریتی که در استان انجام می‌گیرد، نگران‌کننده است.
کد خبر: ۲۸۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 23 August 2016
دبیر حزب موتلفه استان همدان با ابراز نارضایتی از تغییر مدیران استان گفت: تغییرات مدیریتی که در استان انجام می‌گیرد، نگران‌کننده است.

محمود الفت درگفتگو با تابناک همدان  بابیان اینکه این اقدام باعث جلوگیری ازپیشرفت استان می‌شود افزود: تغییر مدیران عامل از دست رفتن فرصت ساختن و احیای استان شده و این کار فرصت سوزی است.

الفت اظهار داشت: در مهلت پایانی دولت تلاش مسئولین باید رفع مشکلات مردم باشد تا اینکه مدیران جدید و غیربومی جایگزین کنند، چراکه تغییر و تحول در این برهه از زمان بسیار زیان‌آور است.

وی تصریح کرد: استان دارای پتانسیل های سرشار از نیروهای توانمند بومی بوده، پس چه لزومی بر تغییر مدیران و روی کار آمدن مدیران غیربومی است؟!

دبیر حزب موتلفه اشاره کرد: مدیرانی که بر استان و محل کار خود طی پشت سر گذاشتن زمانی آگاهی پیداکرده‌اند بهتر می‌توانند اعمال‌نظر کرده و قدمی برای ساختن استان بردارند تا اینکه در این فرصت کم مدیران غیربومی استخدام کنیم زیرا تا مدیر جدید استان و محل کار خود را بشناسد فرصت ازدست‌رفته است.

الفت افزود: این فقط روزمرگی حاصل از کار است و به ضرر استان تمام می‌شود.

وی در پایان با ابراز ناراحتی ادامه داد: اکنون دیگر فرصت آزمون‌وخطا را نداریم و این تجربه تلخی است که از گذشته گرفته‌ایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار