مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همدان به قطب برنامه‌های کودک و نوجوان تبدیل شده است.
کد خبر: ۲۸۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 22 August 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همدان به قطب برنامه‌های کودک و نوجوان تبدیل شده است.

به گزارش مهر، فاضل عبادی در آیین پاسداشت چهره‌های برگزیده جوان فرهنگ و هنر استان همدان به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در استان همدان طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر همدان به قطب برنامه‌های کودک و نوجوان تبدیل شده است.

عبادی برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان، جشنواره تخصصی آیات قرآنی در حوزه کودک و نوجوان،  جشنواره فیلم نوجوان و جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را از جمله برنامه های برگزار شده عنوان کرد و گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، شهرستان‌های استان همدان نیز مدنظر قرار گرفتند و برخی برنامه‌ها در سطح شهرستان ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۶۳ برنامه بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای و استانی در استان همدان برگزار شد، گفت: برگزاری بزرگداشت «صبای جوانی» حرکتی ماندگار در استان همدان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان توجه به مفاخر و بزرگان استان همدان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: توجه به این حوزه و معرفی بزرگان از اولویت‌ها بود و در این راستا برنامه های بزرگداشت‌ نیز برگزار شد چراکه بزرگان بسیاری در استان همدان حضور داشته اند.

عبادی تقویت توان بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر را مورد تاکید قرارداد و با بیان اینکه به این مقوله در بسیاری از زمینه ها توجه شده است، گفت: در حال حاضر تقویت نهادهای صنفی و تشکل‌های فرهنگی و هنری از برنامه‌های در دست اجراست.

عبادی تقویت روحیه نشاط و شادابی در حوزه موسیقی استان همدان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: طی یکسال اخیر ۲۳۵ اجرای موسیقی در استان همدان انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار