اینکه چقدر از این برند در نظامت سلامت استفاده شود، مهم است بنابراین امیدواریم از برند بوعلی‌سینا در دانشگاه علوم پزشکی همدان استفاده شود.
کد خبر: ۲۸۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 22 August 2016
معاون طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برند بوعلی‌سینا باید در دانشگاه علوم پزشکی همدان مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش تابناک همدان، دکتر محمود خدادوست دوشنبه یکم شهریورماه در مراسم افتتاحیه همایش ملی بوعلی سینا با عنوان طب سینوی و گیاهان دارویی در استان همدان، اظهار کرد: برگ زرین و افتخارات و تلاش دولت یازدهم در حوزه سلامت بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت جزء اولویت‌های اول تا سوم دولت تدبیر و امید بوده به طوریکه به وعده‌های خود در این حوزه جامه عمل پوشانده است، تصریح کرد: برخی از سازمان‌ها قرار بود در تأمین منابع مالی مساعدت داشته باشند اما نتوانستند کمک کنند در حالیکه پزشکان و پرستاران با نجابت خود سعی کردند بیش از پیش در امور خود اهتمام ورزند.

خدادوست با تأکید بر اینکه اهتمام دولت در حوزه سلامت ستودنی است، تصریح کرد: دولت یازدهم موفق شد حوزه سلامت را از رده 12 به اولویت‌های اول تا سوم برساند.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور خاطرنشان کرد: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم به جز درد بیماری نباید دغدغه دیگری داشته باشند، در سطح کشور پیاده شد.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه بوعلی‌سینا شخصیت نابغه‌ای بوده و برند بوعلی از آن همدان است، گفت: اینکه چقدر از این برند در نظامت سلامت استفاده شود، مهم است بنابراین امیدواریم از برند بوعلی‌سینا در دانشگاه علوم پزشکی همدان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه طبق برآوردها 700 هزار گونه گیاهی و 70 هزار گونه دارویی در دنیا وجود دارد، اظهار کرد: ایران یکی از کشورهایی است که از نظر تنوع اقلیمی از 13 اقلیم 11 اقلیم تنوع دارویی را در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، معاون وزیر بهداشت در پایان سخنانش با بیان اینکه از 8000 گونه گیاهی موجود در ایران، هزار گونه آن دارویی است، عنوان کرد: باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار