استاندار همدان:
خدماتی دولت طی ۳ سال گذشته در شرایطی که تورم بالای ۴۰ درصد و رشد اقتصادی در کشور منفی ۶.۷ درصد بود و انتظارات مردم از دولت بسیار زیاد بود، باید به مردم ارائه شود.
کد خبر: ۲۸۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 22 August 2016
استاندار همدان گفت: به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم به آنچه حق استان است، کوچکترین تعرضی کند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از ایسنا، محمدناصر نیک‌بخت در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان، اظهار کرد: دولت در جمهوری اسلامی بر مردم‌سالاری دینی استوار است چرا که با رأی مردم و آزادانه و در کمال دموکراسی انتخاب می‌شود.

وی افزود: دولت در جمهوری اسلامی مظهر اقتدار و رأی ملت است بنابراین انتظار می‌رود تمام آنهایی که دل در گرو نظام دارند، برای دولت‌ها عزت قائل شوند.

نیک‌بخت با بیان اینکه هر اقدامی که دولت انجام دهد، به نام نظام و حکومت است، تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن هفته دولت و از طرفی بحث انتخابات در پیش‌روی دولت، انتظار می‌رود خدمات دولت در این هفته به مردم اعلام شود.

استاندار همدان بیان کرد: خدماتی دولت طی ۳ سال گذشته در شرایطی که تورم بالای ۴۰ درصد و رشد اقتصادی در کشور منفی ۶.۷ درصد بود و انتظارات مردم از دولت بسیار زیاد بود، باید به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به روز ملی صنعت دفاعی خاطرنشان کرد: امروز از نخستین موتور توربو جت ملی هواپیما رونمایی شد که نشان‌دهنده توان بالای سرمایه‌های انسانی کشور است.

نیک‌بخت ادامه داد: نیروهای انسانی سرمایه‌های پویایی هستند که در دوران تحریم توانستند کشور را به وضعیت امروز برسانند.

وی با تأکید بر اینکه رونق در استان همدان دست‌یافتنی است، عنوان کرد: توسعه استان آماده شکوفا شدن و پرش و حصول مطلوب ایده‌ها است و به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم به آنچه حق استان است، کوچکترین تعرضی کند.

استاندار همدان با بیان اینکه مترصد هستیم حقوق استان در هیچ کجا آسیب نبیند، اظهار کرد: برای تصدی هیچ پستی در استان نبوده که نخست نیروی بومی معرفی نکنم و در انتصابات بومی‌ها را به غیربومی ترجیح می‌دهم به طوریکه برای سازمان برنامه و بودجه هم نیروی بومی معرفی کردم.

وی عنوان کرد: تنها استانداری هستم که یک نیرو از نزدیکانم را با خود به استان نیاورده‌ام، حتی مسئول دفترم هم از نیروی استان است و سه معاونم، 7 نفر از 9 فرماندار و 29 نفر از 30 مدیر ستادی استانداری بومی هستند به طوریکه همواره سعی کرده‌ام به مردم استان اعتماد کنم.

نیک‌بخت تأکید کرد: سازمان برنامه و بودجه باید در اقتصاد مقاومتی به کمک استان بیاید و نهایت تلاش خود را برای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب داشته باشد.

به گفته استاندار همدان، کار کارشناسی خط کشی نمی‌شناسد بنابراین با همه کار می‌کنیم اما الزامی برای کار با کسی که دولت را قبول نداشته باشد، نیست.

وی با بیان اینکه توسعه استان برای دولت مهم است و در این زمینه کوتاهی و اغماض ندارم و نمی‌پذیرم، تصریح کرد: بنابر اعلام وزارت صنایع، استان همدان به لحاظ تعداد مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از همه استانها جلوتر است.

نیک‌بخت از سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد: پرداخت مطالبان گندم‌کاران استان را تسریع کند.

استاندار همدان در پایان از برگزاری جشن جهانی شدن لالجین در چهارم شهریورماه خبر داد و تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها در برگزاری این مراسم همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار