با این اقدام ارزنده دولت امروز شاهد مهاجرت معکوس مردم از شهرها به دیار خود در روستاها هستیم.
کد خبر: ۲۸۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 24 August 2016
بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: با این اقدام ارزنده دولت امروز شاهد مهاجرت معکوس مردم از شهرها به دیار خود در روستاها هستیم.

به گزارش ایسنا، هاشم صوفی در مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی با اشاره به پشت سرنهادن فراز و نشیب‌های فراوان در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: دولت با اقدامات ارزنده خود در سیاست داخلی و خارجی و برجام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه به مرور زمان آثار برجام به عنوان یکی از موفقیت‌های دولت در زندگی مردم نمایان می‌شود، افزود: در بحث داخلی با سیاست‌هایی که دولت درپیش گرفته، بدون شک موانع و رکود جامعه برطرف خواهد شد.

وی انجام پروژه‌ها و طرح‌ها و خدمات‌رسانی به روستاها را از دیگر سیاست‌های دولت تدبیر دانست و گفت: با این اقدام ارزنده امروز شاهد مهاجرت معکوس مردم از شهرها به دیار خود در روستاها هستیم.

صوفی با اشاره به کمبود اعتبارات مالی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات هر روزه در روستاهای بخش مرکزی شاهد اجرای پروژه‌هایی هستیم که با دست توانمند دهیاران، بخشداری و فرمانداری شهرستان در حال به ثمر رسیدن است.

وی تعداد روستاهای بخش مرکزی اسدآباد را ۶٨ روستا اعلام کرد و ادامه داد: تمامی روستاهای بخش مرکزی اسدآباد به جز چهار روستا دارای راه آسفالته هستند.

صوفی با بیان اینکه آسفالت ۴ روستای قراکند، قمشانه، قنبرآباد و بور نیز جزء برنامه کاری است، خاطرنشان کرد: با انجام آسفالت این چهار روستا 100 درصد روستاهای بخش مرکزی دارای راه آسفالته خواهند بود.

وی تعداد روستاهای گازکشی شده اسدآباد را نیز ۴٨ روستا برشمرد و عنوان کرد: در سال‌جاری پروژه گازرسانی به ۴ تا ۵ روستای بخش مرکزی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

صوفی با اشاره به اینکه 100 درصد روستاهای بخش مرکزی از تلفن ثابت بهره‌مند هستند، بیان کرد: استفاده از شبکه های استانی در دهستان چهاردولی دارای مشکلاتی است که با پیگیری‌های لازم این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی میزان اعتبار واریز شده به حساب دهیاری‌های بخش مرکزی ازمحل ارزش افزوده و درآمدها را با توجه به سرانه روستایی در سال گذشته افزون بر ٨٧٩ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این میزان اعتبار در راستای احداث پارک روستایی، زیرسازی و آسفالت، روشنایی معابر روستایی و مسائل بهداشتی و ... هزینه شد.

صوفی میزان اعتبار واریز شده به حساب دهیاری‌های بخش مرکزی در سال‌جاری را افزون بر ۵٠٠ میلیون تومان برشمرد و تصریح کرد: در هفته دولت بهسازی روستایی گذرکجین، بوجین و قادرآباد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از کلنگ‌زنی سالن ورزشی چنارسفلی در هفته دولت خبر داد و گفت: کتابخانه عمومی این روستا با جمعیتی افزون بر ۴ هزار و ٣٠٠ نفر به همین مناسبت افتتاح خواهد شد.

صوفی تصریح کرد: در آبان‌ماه امسال نیز به مناسبت هفته کتابخوانی کتابخانه روستای موسی‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

صوفی از فعال شدن بخش فرهنگی شوراهای بخش مرکزی خبر داد و اظهار کرد: از مهرماه سال‌جاری همایش‌های مذهبی و فرهنگی در سطح روستاهای بزرگ بخش مرکزی برگزارخواهد شد.

درپایان به مناسبت هفته دولت از ٣٧ دهیار بخش مرکزی اسدآباد تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار