رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 21 August 2016
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، هادی قزوینه‌ای گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان تهران و همدان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور جلوگیری از خرد شدن این محموله در استان تهران و همدان در یک عملیات مشترک فرا استانی با هدایت اطلاعاتی این پلیس و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مقدار ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در اصفهان کشف و ضبط کردند.

وی افزود: با توجه به ارائه اطلاعات تکمیلی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان گفت: انجام عملیات‌های مشترک درون‌استانی و برون‌استانی به منظور ضربه زدن به باندها و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر جزو راهبردهای اطلاعاتی و عملیاتی پلیس است.

وی افزود: از آن جا که نوع نگاه به امر مبارزه با مواد مخدر استانی و ملی است، پلیس مبارزه با مواد مخدر این حق را برای خود قائل است که نسبت به باندها، شبکه‌ها و افرادی که قصد قاچاق مواد مخدر به استان همدان را در هر نقطه از کشور داشته باشند اقدام عملیاتی انجام دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار