رئیس واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: تابلوهای فاقد مجوز در جاده های استان همدان جمع آوری می شود.
کد خبر: ۲۸۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 20 August 2016
رئیس واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: تابلوهای فاقد مجوز در جاده های استان همدان جمع آوری می شود.

به گزارش مهر، غلامرضا درگاهی گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز و نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی فاقد مجوز  در حاشیه جاده ها در تصادفات و بروز حوادث جاده ای نقش بسزایی دارد.

وی افزود: نصب هرگونه تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه های کشور تنها با اخذ مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و در استان ها از ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها  مجاز است.

وی عنوان کرد: در صورت مشاهده نصب تابلوهای غیر مجاز ضمن اطلاع رسانی به مالکان برای دریافت مجوز در صورت تایید مکان نصب تابلو  قراردادی از سوی اداره کل حمل و نقل استان با صاحبان تابلو منعقد و مجوز نصب صادر می شود.

درگاهی افزود: در صورت عدم توجه به مکاتبات و مراجعه مالکان برای اخذ مجوز این اداره کل از طریق دادستانی نسبت به قلع و قمع و جمع آوری تابلو های مورد نظر اقدام خواهد کرد.

رئیس واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان عنوان کرد: مکان یابی تابلوهای تبلیغاتی نیز با توجه به فاکتورهای مختلف ایمنی عبور و مرور و ترافیک و هم چنین پروژهای عمرانی منطقه توسط کارشناسان این اداره کل انجام می شود.

درگاهی تاکید کرد: متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی حاشیه راه ها می توانند با مراجعه به واحد بازرگانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اقدام به اخذ مجوز کنند و همچنین از اصول مکان یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک آگاهی یابند.

وی گفت: تبلیغات در محورهای مواصلاتی، رسانه ای منحصر به فرد است و تحقیقات نشان می دهد نمایش های تبلیغاتی نوعی تجارت قانونی و مشروع در کنار جاده ها و بخش سازمان یافته ای از اقتصاد ملی است که باید در راستای ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت، رفاه و آسایش مسافران و کاربران جاده ها قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار