رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از اعزام «رضا شیرزادفر» فوتبالیست آینده‌دار ملایر و یکی از فوتبالیست خوب استان همدان و در قالب تیم دانشجویان ایران به به مسابقات آسیایی کره‌جنوبی، خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 20 August 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از اعزام «رضا شیرزادفر» فوتبالیست آینده‌دار ملایر و یکی از فوتبالیست خوب استان همدان و در قالب تیم دانشجویان ایران به به مسابقات آسیایی کره‌جنوبی، خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی رضایی، افزود: مسابقات قهرمانی آسیا که در 15 شهریورماه امسال در کره‌جنوبی برگزار می‌شود و شیرزادفر که در قالب تیم دانشجویان کشور در مسابقات ملی و تورنمنت‌های مختلف بازی کرده و سابقه بازی در تیم‌های پاس، سایپا و فولاد را در کارنامه دارد، در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور شیرزادفر در اردوی تیم ملی نونهالان و نوجوانان، ادامه داد: درحال حاضر در اردو مشکل خاصی ندارد.

رضایی با بیان اینکه درحال حاضر پیشنهادهایی از سوی تیم‌های لیگ آزادگان به شیرزادفر شده است، گفت: کسب تجربه ملی کمک بسیار خوبی در پیشبرد اهداف ورزشی حرفه‌ای او داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در بخش دیگری از سخنانش پیشتازی ملایر در مسابقات هندبال انتخابی منطقه 4 کشوری خبر داد و گفت: ملایر در سه رده خردسالان، نونهالان ونوجوانان نماینده استان در مسابقات منطقه 4 کشوری شد.

رضایی افزود: تیم‌های خردسالان و نونهالان و نوجوانان هندبال آقایان ملایر در مسابقات انتخابی اعزامی به منطقه 4 کشوری با برتری در مسابقات توانستند سهمیه استان در تورنمنت منطقه 4 کشوری را کسب کنند.

وی ادامه داد: ملایر، 19 تا 21 شهریور میزبان مسابقات خردسالان هندبال منطقه 4 کشور است و در رده‌های نونهالان و نوجوانان لرستان و کردستان میزبان هستند و رده سنی جوانان منتخب تیم استان باید در کرمانشاه به مصاف حریفان منطقه‌ای کشور برود.

رضایی همچنین به نایب قهرمانی یوگا ملایر در مسابقات استانی اشاره و اظهار کرد: تیم اعزامی از یوگا شهرستان با کسب سه مقام اولی توسط نازنین بیات و مائده زندی و مرضیه ملکی و 2 مقام دومی و یک مقام سومی توانست بین شهرستان‌های استان به نایب قهرمانی برسد.

وی با بیان اینکه کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیم تازه تشکیل شده شهرستان ملایر بسیار با اهمیت است، از تشکیل کلاس‌های متعدد یوگا در سطح شهرستان خبرداد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار