نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نهاوند در بحث زیرساخت‌های ارتباطی مشکل دارد، گفت: نهاوند ازلحاظ جمعیت بیکار در استان همدان صدرنشین است.
کد خبر: ۲۸۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 20 August 2016
 نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه نهاوند در بحث زیرساخت‌های ارتباطی مشکل دارد، گفت: نهاوند ازلحاظ جمعیت بیکار در استان همدان صدرنشین است.

به گزارش مهر، حسن بهرام نیا در جلسه بررسی مشکلات و موانع ارتباطی شهرستان نهاوند، گفت: نهاوند با نقص و کمبود در زیرساخت‌های ارتباطی روبروست و در حوزه مخابرات متأسفانه در نهاوند یا خدمتی نیست و یا اگر هست دارای نواقص و کمبود است که این عوامل همگی موجب عقب ماندن نهاوند از کاروان توسعه در سه دهه بعد از انقلاب است.

وی بابیان اینکه یکی از عوامل مهمی که نقش کلیدی در اشتغال و توسعه پایدار دارد، توسعه خدماتی نظیر خدمات ارتباطی است، گفت: نبود امکانات ارتباطی خاص از جمله دیتا در شهرستان نهاوند می‌تواند تأثیر منفی بر ایجاد اشتغال داشته باشد همچنان که شهرستان نهاوند ازلحاظ جمعیت بیکار در استان همدان صدرنشین است.

نماینده نهاوند در مجلس بابیان اینکه نهاوند دارای پتانسیل‌های مختلف و بالقوه‌ای است، گفت: قدم و قلم مسئولین باید برای مردم ملموس باشد چراکه مردم ولی‌نعمت مسئولین هستند و باید حقوق خود را مطالبه کنند.

وی بابیان اینکه امروز نقش مسئولین در راستای حفظ شعائر اسلامی بسیار مهم و تأثیرگذار است، گفت: امروز اگر مسئولی جایگاه و یا پستی دارد به برکت وجود مردم و انقلاب است.

وی با اظهار به اینکه دوران خان و خان سالاری تمام‌شده است، گفت: مردم در زمان رژیم منحوس پهلوی ظلم و خودکامگی مسئولین را احساس کردند و آنها را به زیر آوردند.

بهرام نیا، گفت: مسئولین حق حکمرانی و برخورد ارباب‌ورعیتی با مردم را ندارند و باید در تصمیم‌گیری‌ها منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس اظهار داشت: اگر روحیه خان و خان سالاری بر مدیریت کشور و استان حاکم باشد هیچ تفاوتی با حکومت رژیم قبل نداریم.

وی گفت: اگر کسی از جنس خان و خان سالاری است باید کنار برود چراکه اگر این مسائل ادامه داشته باشد مردم آنان را باسیلی به زیر خواهند آورد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ‌کس حق دست‌اندازی به بیت‌المال و اموال مردم را ندارد و اگر این موارد دیده شود باید آن دست قطع شود.

وی گفت: نباید مسئولین از فرصت‌ها و امکانات به نفع خود و احزاب سیاسی مدنظر خود استفاده کنند.

وی افزود: ایران اسلامی سرمایه و میراثی مردمی و متعلق به تمام مردم است و نباید به دید ارث‌ومیراث به آن نگاه کرد.

حسن بهرام نیا در پایان سخنانش با تأکید مجدد بر لزوم رفع مسائل و مشکلات ارتباطی در حوزه مخابرات، گفت: تأمین رفاه برای مردم حداقل کاری است که مسئولین می‌توانند در شرایط رکود و وضعیت بد اقتصادی در کشور فراهم آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار