کمیسیون‌های مختلف مجلس در بازنگری برنامه ششم توسعه اصرار بر پررنگ شدن نقش سازمان‌های مردم‌نهاد و بخش خصوصی دارند.
کد خبر: ۲۸۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 18 August 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون‌های مختلف مجلس در بازنگری برنامه ششم توسعه اصرار بر پررنگ شدن نقش سازمان‌های مردم‌نهاد و بخش خصوصی دارند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه  در نخستین همایش اقتصادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر، تصریح کرد: کلیه کمیسیون‌های مجلس بر حمایت از بخش خصوصی مبتنی بر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه به علت افزایش سرسام‌آور هزینه‌های جاری دولت‌ها نمی‌توان از آنها انتظار سرمایه‌گذاری داشت، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باید به فریاد اقتصاد کشور برسند و البته دولت هم باید حمایت مادی و معنوی لازم را داشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان ملایر، ادامه داد: ظرفیت‌های بی‌بدیل ملایر در حوزه صنایع‌دستی مغفول مانده است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: این شهرستان در زمینه محصولات کشاورزی چون انگور بسیار غنی اما در زمینه صنایع‌تبدیلی و فرآوری فقیر است.

وی بر لزوم گسترش و توسعه صنعت توریسم و گردشگری تأکید کرد و گفت: امروز اشتغال مبتنی بر تولید می‌تواند کشور را نجات دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با استناد به سخنان و تأکیدات مقام معظم رهبری مبتنی بر اهمیت ایجاد صنایع سبک و کارگاه‌های اقتصادی کوچک و زودبازده، افزود: شرایط ناوگان زمینی و ریلی برای کار سرمایه‌گذاران در ملایر فراهم است و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم نهایت تلاش خود را در راستای رونق اشتغال و تولید در این منطقه مبذول خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار