صنایع‌دستی، جاذبه‌های گردشگری، ابنیه تاریخی، فرهنگ غنی، 1100 شهید، وجود 19 مترمربع سرانه فضای سبز به ازای هر نفر و 22 هزار دانشجو از سراسر کشور این شهرستان را از سایر نقاط کشور متمایز کرده است.
کد خبر: ۲۷۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸ 17 August 2016
رئیس شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به اینکه ملایر پایتخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در غرب کشور است، گفت: صنایع‌دستی، جاذبه‌های گردشگری، ابنیه تاریخی، فرهنگ غنی، 1100 شهید، وجود 19 مترمربع سرانه فضای سبز به ازای هر نفر و 22 هزار دانشجو از سراسر کشور این شهرستان را از سایر نقاط کشور متمایز کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا نوروزی چهارشنبه 27 مردادماه در نخستین همایش اقتصادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر، افزود: یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های اعضای شورای شهر و شهردار ملایر توسعه همه‌جانبه و ایجاد منابع درآمدی پایدار است.

وی تصریح کرد: توسعه پایدار به طور قطع نیازمند اقتصادی پایدار است و اقتصاد پایدار با مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار امکان‌پذیر خواهد بود.

نوروری رونق اقتصادی را زمینه‌ساز اشتغالزایی، رفع بیکاری و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی دانست و ادامه داد: امروز وجود پروژه‌های عظیمی در شهرداری ملایر فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری در این شهر فراهم کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر خاطرنشان کرد: به منظور جذب سرمایه‌گذاران اهدای تسهیلات ویژه، حمایت جدی و فراهم‌سازی امنیت مورد نیاز برای بخش‌های خصوصی در اولویت کاری مسئولان شهرستان قرار دارد.

امام جمعه موقت ملایر در ادامه با استناد به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، گفت: 3 چیز حجاب‌های مادی را در می‌نوردد و به پیشگاه خداوند می‌رسد و پرودگار این 3 صدا را دوست می‌دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن فاضلیان افزود: صدای نیش قلم دانشمندان، صدای چرخ‌های که برای اقتصاد و رونق کار می‌چرخد و صدای پای رزمندگان مورد پسند خداوند است.

وی با تأکید بر اینکه در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» باید چرخ‌های اقتصادی مملکت با تولید کالای داخلی و با خودکفایی تولیدکنندگان ایرانی بچرخد، ادامه داد: 3 اصل فرهنگ، اقتصاد و سیاست، مبانی پیشرفت یک کشور را رقم می‌زند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به وحدت رویه و تعامل سازنده مسئولان شهرستان، تصریح کرد: برگزاری این دست همایش‌های باید خروجی چشمگیر و ملموسی داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار