رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند از احداث مدرسه ۱۵ کلاسه توسط خیر نهاوندی خبر داد و گفت: اعتبار ساخت این مدرسه حدود ۳ میلیارد تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۲۷۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 17 August 2016
رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند از احداث مدرسه ۱۵ کلاسه توسط خیر نهاوندی خبر داد و گفت: اعتبار ساخت این مدرسه حدود ۳ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش مهر، هادی سلگی در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند با بیان اینکه اداره آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند در هفته دولت تعدادی پروژه کلنگ زنی و افتتاح می کند، ادامه داد: مجتمع آموزشی به مساحت به دو هزار و ۹۳۰ مترمربع در سه‌طبقه توسط یک خیر نهاوندی ساخته می شود.

وی گفت: اعتبار ساخت این مدرسه حدود ۳ میلیارد تومان برآورد شده و دارای ۱۵ کلاس درس است که معماری آن با الگوگیری از مدرسه سازی در تهران اجرا خواهد شد.

سلگی بابیان اینکه در جشنواره خیرین مدرسه ساز  ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعهد برای ایجاد فضای آموزشی در نهاوند توسط خیرین به ثبت رسید، گفت: این مدرسه که در محل مدرسه قدیم شهید محلاتی ساخته خواهد شد در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: این خیر متعهد شده که از تاریخ آغاز عملیات به مدت یک سال این پروژه ۱۵ کلاسه را به آموزش‌وپرورش نهاوند تحویل دهد.

سلگی عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان نهاوند ساخت سه مدرسه ۶ و ۹ کلاسه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این سه مدرسه بااعتباری افزون بر ۳ میلیارد تومان در حال ساخت هستند، گفت: مدرسه ۹ کلاسه «توانه» در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دو مدرسه ۶ کلاسه روستاهای «بابا رستم» و «ده حیدر» با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت هستند و براساس پیش بینی ها این دو مدرسه نیز در دهه فجر به بهره‌برداری می رسند.

رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند با اشاره به اینکه اعتبارات تخریب و نوسازی که ملی هستند در نهاوند به علت ساخت پروژه آموزشی شهیده نوشین امیدی کمرنگ‌تر دیده‌شده بود، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده و مساعدت‌های صورت گرفته از سوی اداره کل و سازمان نوسازی مدارس دو مدرسه سنایی شهرستان نهاوند و روستای کوهانی در هفته دولت کلنگ زنی خواهند شد.

وی بابیان اینکه در سال گذشته حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد فضای آموزش شهرستان نیازمند نوسازی بود، گفت: خوشبختانه با افزوده شدن فضاهای آموزشی تازه‌ساز و همچنین کلنگ زنی پروژه‌های جدید این آمار به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

سلگی در خصوص ساختمان جدید اداره آموزش و پروش نهاوند که در شهرک شهید حیدری در حال ساخت است گفت: این پروژه از محل اعتبارات استانی تأمین اعتبار می‌شود.

وی عنوان کرد: بیشترین پیشرفت فیزیکی این پروژه مربوط به سال‌های اخیر و از سال ۹۱ به بعد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار