تخریب دولت و تهمت زدن به رییس جمهوری به عنوان منتخب مردم ، در واقع آسیب به نظام است.
کد خبر: ۲۷۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 15 August 2016
فرماندار ملایر گفت: تخریب دولت و تهمت زدن به رییس جمهوری به عنوان منتخب مردم ، در واقع آسیب به نظام است.

به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی در نشست اطلاع رسانی و انعکاس کارنامه دولت در ارتباط با شوراهای اسلامی استان همدان افزود:

برخی بدترین نسبت ها را به رئیس جمهوری و شخص دوم مملکت می دهند که باید جلو آنها گرفته شود و از رئیس جمهوری دفاع کرد.

وی اظهار کرد: تاریخ نشان می دهد که برخی افراد و گروه های خاص همه دولت ها را مورد تاخت و تاز قرار می دهند و دولت یازدهم این بار مورد حمله این افراد است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم از همه دولت ها مظلوم تر است افزود: دولت تدبیر و امید دولت برآمده از مردم است و نمی خواهیم تبلیغ کنیم اما باید از رئیس جمهوری دفاع کرد و اجازه توهین را به کسی نداد.

وی ادامه داد: به عنوان معتمدان مردم نباید افراط و تفریط باشد اما باید دفاع شود چرا که اگر دلسوزی نکنیم تخریب ها در یک سال پیش رو افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: این افراد چگونه به خود اجازه می دهند بدترین نسبت ها را به شخص دوم مملکت بدهند و به بهانه های مختلف عملکرد و خدمت رسانی دولت را زیر سوال ببرند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه اگر دولت درگیر این مسائل شود نمی تواند کار کند افزود: دولت توفیق های زیادی داشته است اما نمی توان به همه گفت سه سال پیش که دولت مسئولیت را عهده گرفت چه شرایطی در کشور حاکم بود.

رضایی با بیان اینکه دولت توانست تورم را کنترل کند و هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات دولت تدبیر و امید است افزود: مشکلات 20 واحد تولیدی در ستاد تسهیل ملایر رفع شده است.

وی اضافه کرد: طرح تحول سلامت از دستاوردهای بزرگ دولت است و دولت با تمامی محدودیت هایی داشته تلاش کرده مشکلات را حل کند.
وی افزود: اگر از رییس جمهوری دفاع نکنیم این مسائل بیشتر می شود همه باید بدانند که این دولت، دولت اعتدال است و فرصت را غنیمت بشماریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار