مطالبات و درخواست شماری از شهروندان در دیدار مردمی استاندار همدان و با حضور مدیران سازمانها و نهادهای این استان بررسی شد.
کد خبر: ۲۷۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 15 August 2016
مطالبات و درخواست شماری از شهروندان در دیدار مردمی استاندار همدان و با حضور مدیران سازمانها و نهادهای این استان بررسی شد.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: بیشتر درخواست ها و مشکل مطرح شده در ملاقات عمومی مربوط به موانع تولید است.

محمد ناصر نیکبخت افزود: بیشتر مراجعه کنندگان دنبال احیای واحدهای تولیدی هستند که این قبیل مطالبات با حضور بانک های عامل و سازمان صنعت معدن و تجارت بررسی می شود.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز این مشکلات به ستاد تسهیل ارجاع داده شده و در ان نشست به صورت تخصصی مشکل واحد مربوطه بررسی می شود.

استاندار همدان یادآوری کرد: پیش از برگزاری جلسه مردم مشکلات خود را مطرح کرده و طبق مشکل افراد مسئولان مرتبط به این نشست دعوت می شوند تا در جلسه اصلی با حضور مردم و مسئولان موضوع طرح و مشکل رفع شود.

نیکبخت گفت: حدود 80 درصد مشکلات و خواسته های مطرح شده در این دیدار مردمی تاکنون به نتیجه مطلوب رسیده است.

استاندار همدان در این دیدار مردمی از نزدیک مشکلات و خواسته های شهروندان را بررسی و دستور لازم را به مدیران اجرایی مرتبط برای حل مشکل شهروندان ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار