جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و کشف کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 14 August 2016
جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از شناسایی و کشف کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی در همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سرهنگ فرامرز به‌گذر با اشاره به شناسایی و کشف کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی در همدان اظهار داشت: در آذر ماه سال ۹۴ پرونده‌ای تحت عنوان جعل و کلاهبرداری با اعلام فردی از تبعه کشور عراق در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری همدان تشکیل شد.

به گذر افزود: موضوع حاکی از این بود که دو نفر اهل و ساکن همدان با شیوه و شگرد سرمایه‌گذاری اقدام به کلاهبرداری از نامبرده به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کرده‌اند و با دریافت کل مبلغ قرارداد پس از مدتی به مکان نامعلومی متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان عنوان کرد: با مراجعه شاکی به دستگاه‌های دولتی و از طرفی متواری شدن متهمان و با توجه به مبلغ کلان کلاهبرداری، پرونده برای ادامه روند تحقیقات به دایره عملیات ویژه پلیس منتقل شد.

وی گفت: پس از بررسی‌های انجام شده، کارآگاهان از حضور یکی از متهمان در شهرستان کرمانشاه مطلع شدند و بلافاصله با اخذ نیابت قضائی، به صورت نامحسوس و با پوشش مناسب و انجام تعقیب و مراقبت در نهایت محل اختفاء وی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند و متعاقب آن متهم دیگر این پرونده نیز در عملیاتی دیگر شناسایی و دستگیر شد و متهمان به پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.

وی عنوان کرد: در تحقیقات فنی انجام گرفته با توجه به دلایل و مدارک مستند و مواجهه حضوری طرفین، متهمان به بزه انتسابی معترف و با قرار قضائی مناسب روانه زندان شدند.

    Facebook
    Twitter
    Google+
    ارسال به

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار