رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: دشمن برای بی‎هویت کردن جوانان از طریق شبکه ‏های اجتماعی تلاش می کند.
کد خبر: ۲۷۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 14 August 2016
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما گفت: دشمن برای بی‎هویت کردن جوانان از طریق شبکه ‏های اجتماعی تلاش می کند.

به گزارش مهر، عزت‌الله ضرغامی در همایش «مرگ بر آمریکا» در همدان با بیان اینکه مصداق بارز مقاومت در مبارزه رزمندگان در دفاع مقدس و مقاومت مدافعان حرم است، گفت: کسی بدون مقاومت، زحمت و ایستادگی رتبه های بالا کسب نمی‌کند.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما مقاومت را امری فطری و لازمه وجود هر انسان دانست و با بیان اینکه مقاومت در هر عرصه‌ای باعث پیروزی است، افزود: کسانی که در راه خیر قدم برمی‌دارند سختی‌ها را برای رضای خاطر خدا تحمل می‌کنند.

ضرغامی فضای مجازی و استفاده جوانان و نوجوانان از این فضا را یک فرصت برای جامعه دانست و با بیان اینکه باید با برنامه ریزی از این فضا بهره برد، گفت: ظرفیت فضای مجازی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی بسیار است.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه شبکه‌هایی که بر پایه خانواده تشکیل شده و بزرگترهای خانواده در آن حضور داشته باشند در راستای آموزش جوانان موفق خواهد بود، گفت: دشمن برای بی‌هویت کردن جوانان از طریق شبکه ‌های اجتماعی تلاش می کند.

ضرغامی با تاکید بر اینکه باید از ابزارهای دشمن به نفع خود بهره برد به برگزاری همایش «مرگ بر آمریکا» اشاره کرد وآن را مصداق کار جمعی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی موضع ضد استکباری را همچنان حفظ کرده‌ و قدر خون شهدا را می‌دانند.

وی برگزاری تجمع‌های ضداستکباری را باعث ترس دشمن دانست و با بیان اینکه همین اجتماعات پشت دشمن را به لرزه درمی‌آورد، گفت: تیر دشمن با وحدت ملت به سنگ می‌خورد.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیما بر دوری از تفرقه تاکید کرد و با بیان ضرورت توجه به وحدت و همبستگی گفت: باید تفرقه‌ها و اختلافات را کنار گذاشت و کشوری که مملو از استعدادها و توانمندی‌های جوانان است با وحدت شکوفا ساخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار