گنجینه ها و میراث معنوی دفاع مقدس یعنی ایثارگران، جانبازان و آزادگان نباید به دست فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۲۷۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 14 August 2016
فرماندار تویسرکان گفت: گنجینه ها و میراث معنوی دفاع مقدس یعنی ایثارگران، جانبازان و آزادگان نباید به دست فراموشی سپرده شوند.

به گزارش ایرنا حبیب مومیوند در نشست هم اندیشی برای تجلیل از آزادگان شهرستان تویسرکان افزود: ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدا و آزادگان مربوط به جناح خاصی نیستند بلکه متعلق به همه ملت بزرگ ایران در قشرهای مختلف هستند.

وی بیان کرد: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان همواره محور وحدت و همدلی میان عموم مردم بوده اند و امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد.

مومیوند زنده نگه داشتن یاد و ارزش های ایثارگران و آزادگان را، احیای مسیر حرکت به سوی توسعه پایدار و اسلامی جامعه دانست و تاکید کرد: تجلیل از آزادگان نباید منحصر به یک روز خاص در سال باشد بلکه تبیین و تشریح دلاوری های آزادگان باید در طول سال مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: باید فضای جانعه به گونه ای باشد که ارزش ها و خط فکری و سیره عملی ایثارگران، شهدا و آزادگان به نسل کنونی انقلاب و جوانان انتقال پیدا کند.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان نیز در این نشست گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین اندیشه و خط فکری شهدا منحصر به یک دستگاه اجرایی خاص نیست بلکه عموم افراد جامعه باید در این امر دخیل باشند.

محمد داوری افزود: شهرستان تویسرکان از 80 آزاده برخوردار است که از این تعداد 48 پرونده در تویسرکان موجود و 36 آزاده در حال حاضر ساکن تویسرکان هستند.

وی از برگزاری آیین تجلیل از آزادگان شهرستان تویسرکان در 26 مردادماه سال جاری خبر داد و خاطر نشان کرد: تجلیل از آزادگان نیز به نوعی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی است.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که بیش از 750 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار