مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری ملایر و دبیر نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری از گردهمایی هیئت‌های اقتصادی خارجی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از اقصی نقاط کشور به میزبانی ملایر در 27 مردادماه خبرداد.
کد خبر: ۲۷۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 14 August 2016
مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری ملایر و دبیر نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری از گردهمایی هیئت‌های اقتصادی خارجی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از اقصی نقاط کشور به میزبانی ملایر در 27 مردادماه خبرداد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا کرمی، اظهار کرد: دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری ملایر بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت کشور و پیشنهاد شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مصوبه آن شورا در 29 خردادماه سال‌جاری تشکیل شد.

وی افزود: از ابتدای تأسیس 2 محور اساسی و کلیدی مدنظر قرار گرفت، مطالعه و شناسایی طرح‌های سودآور برای سرمایه‌گذاری بر اساس نیازهای شهر و ظرفیت شهرداری ملایر، محور اول کار ما بود.

کرمی خاطرنشان کرد: در همین راستا 50 طرح در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، تبلیغات و حمل ونقل شهری، گردشگری و ... شناساسی شد و از این تعداد با تصویب هیئت عالی مطالعات امکان‌سنجی و توجیه اقتصادی برای 20 طرح انجام گرفت.

دبیر نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر افزود: این طرح‌ها شامل پروژه‌های تجاری همچون پارکینگ راستان، هایپر مارکت و نمایشگاه بین‌المللی کوثر، پردازش پسماند و تولید انرژی، مجتمع تجاری شهروند، هتل پارک سیفیه، هتل پارک ملل، بازار مبل ملایر، شهربازی دریاچه کوثر، پیست دوچرخه‌سواری جاده سلامت، دهکده توریستی، تله‌کابین و شهربازی بام ملایر، چند بازارچه محلی و ... است که همگی به صورت مبسوط در قالب دفترچه سرمایه‌گذاری شهرداری ملایر تدوین و گردآوری شده است.

وی ادامه داد: محور دوم کار دفتر جذب سرمایه‌گذاری شهرداری، برگزاری نخستین همایش اقتصادی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در 27 مردادماه با حضور هیئت‌های اقتصادی از ایتالیا و هند، شخصیت‌ها و مسئولان ملی، نمایندگان استان همدان، نمایندگان ادوار مختلف در ملایر، شهرداران سابق ملایر، استاندار همدان و معاونانش، اساتید برجسته دانشگاه، سرمایه‌گذارنی از تهران، اصفهان و ارومیه، سرمایه‌گذاران بخش توریسم و هتل، شهردار و اعضای شورای ملایر، رؤسای دانشگاه‌ها و فعالان اقتصادی و صنعتی شهرستان برگزار خواهد شد.

کرمی اضافه کرد: سخنرانان ویژه این همایش دکتر احمد جمالی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری کشور و پروفسور محمد حسین ملایری معاون و مشاور ویژه رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجتمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی یادآورشد: این همایش از ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات دانشکده عمران و معماری دانشگاه ملایر آغاز می‌شود و تا 2 بعدازظهر ادامه خواهد داشت همچنین 3 کارگاه آموزشی با حضور مسئولان و اساتید برگزار می‌شود.

دبیر نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به برگزاری یک تور ملایرگردی و بازدید از بام ملایر و پارک ملل و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در محل برگزاری این همایش به عنوان برنامه‌های جنبی، خبر داد و گفت: امکانات لازم برای اسکان 2 روزه میهمانان و سرمایه‌گذاران در شهر ملایر فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار