رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: سوانح رانندگی 48 ساعت گذشته این استان سه کشته برجا گذاشت.
کد خبر: ۲۷۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 13 August 2016
رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: سوانح رانندگی 48 ساعت گذشته این استان سه کشته برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی افزود: یکدستگاه سواری سمند در جاده غار علیصدر و نزدیکی سه راهی میحمله اولیا هنگام سبقت با یکدستگاه مینی بوس رخ به رخ برخورد می کند.

وی علت بروز این سانحه را انحراف به چپ خودروی سمند ذکر کرد و گفت: در این سانحه رانندگی که نیمه شب گذشته رخ داد راننده سمند در دم جان باخت.

وی اضافه کرد: برخورد یکدستگاه پژو با موتور سیکلت نیز منجر به مجروح شدن راکب موتورسیکلت شده و این فرد پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: علت بروز این سانحه رانندگی نیز تجاوز به چپ راکب موتور سیکلت در جاده حیدره شهر همدان بوده است.

سرهنگ عزیزی گفت: کودک یک ساله نیز در زمین های کشاورزی شهرستان بهار در زیر چرخ های وانت جان خود را از دست داد.

وی افزود: بسیاری از کارگران فصلی ساکن استانهای غربی در فصل تابستان با خانواده در شهرستان بهار حضور یافته و برای درآمد، اقدام به برداشت سیب زمینی می کنند.

رئیس پلیس راه استان همدان یادآوری کرد: هر ساله دو یا چند مورد سانحه فوتی و جرحی برای این افراد رخ می دهد.

سرهنگ عزیزی مثال زد: سال گذشته یک کودک چهار ساله زیر خودرو وانت نیسان در زمینهای کشاورزی جان باخت و یک کودک هم از قسمت بار وانت هنگام تردد سقوط کرده و فوت کرد.

وی اظهار کرد: هم اینک این افراد در منطقه ای از همدان چادرزده و ساعت سه بامداد هنگام کاهش میزان رصد راه ها توسط عوامل پلیس راه اقدام به تردد به سمت بهار می کنند.

رئیس پلیس راه همدان افزود: این خانواده ها برای عزیمت به محل کار از وانت نیسان استفاده کرده و در قسمت بار خودرو بیش از 10 نفر قرار می گیرند که در صورت بروز سانحه و واژگونی وسیله نقلیه تلفات زیادی به همراه دارد.

وی تاکید کرد: سوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو تخلف بوده و در صورت مشاهده خودروی فرد متخلف اعمال قانون می شود.

106 نفر در چهار ماهه سال جاری جان خود را در سوانح جاده ای از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است.
برچسب ها: تصادف ، سوانح جاده ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار