سهم رسانه های منتقد دولت بسیار بیشتر از رسانه هایی است که عملکرد دولت را منعکس می کنند.
کد خبر: ۲۷۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 13 August 2016
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با ذکر اینکه مظلومیت دولت در حوزه اطلاع رسانی مشهود است گفت: سهم رسانه های منتقد دولت بسیار بیشتر از رسانه هایی است که عملکرد دولت را منعکس می کنند.

به گزارش ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار افزود: حوزه های خبری که دولت را نقد می کنند بسیار بیشتر از رسانه هایی هستند که به بیان خدمات دولت می پردازند.

وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی بعنوان رسانه نظام نقش بزرگی در انعکاس فعالیتها و خدمات صورت گرفته در این دولت دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مجموعه خدمتگزاران نظام برای انعکاس خدمات دوران تصدی اشان است.

الهی تبار بیان کرد: مسئولان و خدمتگزاران نظام باید سیاستها، برنامه ها و راهبردهای دولت برای پیشبرد اهداف کشور و نظام را برای مردم بیان کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای انعکاس صادقانه خدمات دولت باید وضعیت کشور در زمان روی کار آمدن دولت یازدهم را رصد کرده سپس وضعیت کنونی را با آن زمان مقایسه کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان افزود: با وجود کاهش درآمد کشور و کمبود منابع، دولت در سه سال گذشته در مهار تورم، رشد اقتصاد و دیگر حوزه ها فعالیت مطلوبی داشته است.

الهی تبار بیان کرد: با وجود اندک بودن منابع اعتباری ولی دولت با در پیش گرفتن انضباط پولی و مالی و مدیریت منسجم توانست ضمن مهار شاخص های منفی نظیر تورم و رشد بیکاری زمینه رشد مثبت شاخص های مختلف را بوجود آورد.

هفته دولت دوم تا هشتم شهریور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار