نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حقانیت اهل بیت(ع) در حال گسترش در تمام افق‌ها است.
کد خبر: ۲۷۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 13 August 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: حقانیت اهل بیت(ع) در حال گسترش در تمام افق‌ها است.

به گزارش مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه اهل بیت (ع) اقیانوسی از کرامت هستند و برخی از آنان با وصف‌های خاصی شناخته می‌شوند، به قرار گرفتن در دهه کرامت اشاره کرد و با بیان اینکه شیعیان در ۷۷ کشور، دهه کرامت را گرامی داشته و پرچم این دهه را به اهتزاز درآورده اند، گفت: حقانیت اهل بیت(ع) در حال گسترش در همه افق‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) الگوی کرامت برای انسان‌ها هستند، گفت: هر انسان باید کرامت‌ها را درک و جذب کند.

رسالت پیامبران تربیت جامعه بشری براساس کرامت‌ بوده است

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه رسالت پیامبران و کتاب‌های آسمانی به ویژه قرآن، تربیت جامعه بشری براساس کرامت‌ بوده است، عنوان کرد: فلسفه خلقت انسان نیز این است که بدی‌ها و زشتی‌ها را کنار زده و با جمع کردن خوبی‌ها به مرحله کرامت برسد.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه اسلام برای آموختن جوانمردی، سخاوت، احسان و خدمت به مردم آمده و مسئولیت‌های پیامبر خدا این است که مکارم اخلاقی را در جامعه ترویج کند، گفت: دلیل طلاق‌های امروز نداشتن کرامت و گذشت طرفین است.

نخستین دادگاه قیامت مربوط به سقط جنین است

وی با تأکید بر اینکه افرادی که دارای خوبی و خصلت‌های نیک هستند به عنوان کریم شناخته می‌شوند، به قانون آزادی سقط جنین در غرب اشاره کرد و گفت: نخستین دادگاه قیامت مربوط به سقط جنین است چراکه جنین با انسان هیچ تفاوتی ندارد و سقط جنین برگرفته از جاهلیت مدرن است.

آیت الله محمدی با تاکید بر اینکه اگر امروز توسط آل سعود و آمریکا و داعش آتش بر سر مردم یمن، عراق و سوریه ریخته می‌شود به دلیل نبودن کرامت است، گفت: جشن‌های میلاد امام رضا(ع) باید با شکوه و جلال برگزار شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان همچنین با بیان اینکه در اسلام کنگره‌ای با عظمت‌تر از حج وجود ندارد، اظهار داشت: کنگره با عظمت حج نباید در دست شنیع‌ترین افراد روی زمین قرار گیرد.

آل سعود روز به روز فاسدتر می شود

وی با بیان اینکه ناآگاهی امت اسلام باعث حاکمیت آل سعود شد و آنان نیز روز به روز فاسدتر شدند، تاکیدکرد: مدیریت حرمین شریفین باید توسط کشورهای مسلمان انجام شود.

آیت الله محمدی با بیان اینکه حاجیان یمن، سوریه و ایران حق رفتن به حج را ندارند، گفت: این رخداد به دلیل افتادن کلید خانه خدا به دست صهیونیست‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه مسلمانان باید برای نجات خانه خدا از دست آل سعود، آمریکا و اسرائیل متحد شوند، اظهار داشت: اگر حج تعطیل شود، هلاکت امت اسلام نزدیک خواهد شد که امیدواریم این اتفاقات مقدمه ظهور باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار