مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اصلاح 42 نقطه حادثه‌خیز در استان خبر داد
کد خبر: ۲۷۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 13 August 2016
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از اصلاح 42 نقطه حادثه‌خیز در استان خبر داد و گفت: 42 نقطه که احتمال وقوع تصادف وجود داشت، اصلاح شده و این برنامه برای همه شهرستان‌ها اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمد رودباری، اظهار کرد: علاوه بر راه‌های شریانی گردنه اسدآباد، محور نهاوند-آورزمان، محور سامن-بروجرد و فامنین به سمت ساوه ساماندهی شده است.

وی با اشاره به احداث زیرگذر تقاطع کوریجان- کبودراهنگ تصریح کرد: در راستای ایمن‌سازی راه‌ها به جد به‌دنبال اجرای حفاظ میانی در جاده‌ها هستیم که در این راستا 5 میلیارد تومان قرار داد بسته‌ایم.

وی با بیان اینکه عمده راه‌های روستایی استان آسفالت شده است، افزود: 84 کیلومتر از راه‌های روستایی استان شنی است که برای آسفالت آن نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

رودباری گفت: به علت اینکه راه‌های روستایی آسفالت شده‌اند، سرعت رانندگی در این راه‌ها افزایش یافته به همین علت از رانندگان تقاضا داریم در هر جاده‌ای متناسب با شرایط و سرعت مجاز رانندگی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه استان 5111 کیلومتر راه دارد، خاطرنشان کرد: 85 کیلومتر از راه‌های استان آزادراه است که 3.8 درصد آزادراه‌های کشور را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در این استان 600 کیلومتر بزرگراه وجود دارد که 3.9 بزرگراه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

رودباری یادآور شد: 90 درصد راه‌های استان آسفالته است که امسال نیز قرار است راه‌های روستایی شنی بالای 20 خانوار نیز آسفالت شوند.

وی درباره شهر حوراء نیز عنوان کرد: طرح جامع این شهر به شورای عالی معماری و شهرسازی فرستاده شده است که در این شورا مصوب شده و منتظر ابلاغ هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان درباره ساخت خانه باغ در همدان گفت: به هیچ عنوان ساخت و ساز خانه باغ نداشته‌ایم و در صورت مشاهده بلافاصله وارد عمل می‌شویم و قلع وقمع می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار