رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: از مردادماه سال 93 تا کنون 101 مورد ماموریت با آمبولانس هوایی انجام شده است.
کد خبر: ۲۷۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 11 August 2016
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: از مردادماه سال 93 تا کنون 101 مورد ماموریت با آمبولانس هوایی انجام شده است.

به گزارش ایسنا،دکتر حبیب معصومی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی این 101ماموریت، تعداد 145بیمار از مناطق صعب‌العبور یا استان‌های مجاور به مراکز درمانی اعزام شده و هزینه آن یک میلیارد تومان شده است.

وی با بیان اینکه مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان رتبه نخست را در بین 57 دانشگاه کسب کرده است، تصریح کرد: بخش پیش‌بیمارستانی دانشگاه نیز حائز رتبه برتر شده همچنین در میان 57 مرکز مدیریت حوادث بیشترین مراجعه متعلق به همدان است.

معصومی با بیان اینکه چهار بیمارستان مجهز به پد فرود بالگرد داریم، افزود: شاهد کاهش حوادث فوتی از 556 نفر به 516 بوده‌ایم.

وی از تشکیل پرونده سلامت جسمی و روانی برای همه پرسنل خبر داد و گفت: لوازم ورزشی برای پایگاه‌ها خریداری شده همچنین هشت ساختمان برای پایگاه‌ها ساخته شده است.

معصومی عنوان کرد: تعداد پایگاه‌های مرکز فوریت پزشکی از 40 به 47 مورد طی سه سال افزایش یافته است همچنین پس از تحریم‌ها 22 دستگاه آمبولانس تویوتا به ارزش چهار میلیارد تومان 20 دستگاه آمبولانس مجهز دیگر به ارزش 6 میلیارد تومان در اختیار ما گذاشته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار