رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از اجرایی شدن طرح ساماندهی ترافیکی میدان مدرس خبر داد
کد خبر: ۲۷۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 11 August 2016
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از اجرایی شدن طرح ساماندهی ترافیکی میدان مدرس خبر دادو گفت: این طرح یک ارائه خدمت از سوی کمیسیون خدمات شهری است که طی آن چراغ های میدان حذف خواهندشد.

به گزارش ایسنا، کامران گردان  در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان درباره ساماندهی دست فروشان نیز بابیان اینکه اقدامات خوبی در این زمینه درحال انجام است، افزود: دست فروشی یکی از معضلات بزرگی است که برای عده ای از افراد جنبه درامدی دارد.

وی بابیان اینکه هدف از ساماندهی دست فروشان به معنای حذف آنان نیست، عنوان کرد: قصد ما این است که قبل از افتتاح پیاده راه خیابان بوعلی ساماندهی دست فروشان اجرایی شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: ساماندهی دست فروشان باید به گونه ای باشد که برگشت به مکان اولیه امکان پذیر نباشد.

گردان بابیان اینکه ساماندهی دست فروشان نیازمند راهکار است، ادامه داد: همه سازمان ها از جمله نیروی انتظامی باید در این طرح به شهرداری کمک کند تابتوانیم موفق باشیم.

وی به جمع آوری فروشنده های عرضه کننده قلیان در گنجنامه و بلوار ارم اشاره کرد و افزود: عرضه کننده های قلیان در این مکان ها به ندرت دیده می شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان تاکیدکرد: ساماندهی فروشنده های عرضه کننده قلیان نیز همکاری سایردستگاه ها را می طلبد.

گردان تصریح کرد: باید برای هر منطقه از شهرداری طرح مسئولیت تدوین شود و محلی نیز برای دست فروشان هر منطقه معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ارگان های مربوطه از جمله نیروی انتظامی و اداره بهداشت باید در ساماندهی دست فروشان کمک حال شهرداری باشند، گفت: این طرح با همکاری ارگان های ذیربط بهتراجرایی خواهدشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای همدان از اجرایی شدن طرح ساماندهی ترافیکی میدان مدرس خبردادو گفت: در روند اجرای این طرح چراغ های میدان حذف خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار