کشف انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته در این شهرستان، 43 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۷۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 11 August 2016
فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: کشف انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته در این شهرستان، 43 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا سرهنگ محمد معصومی در نشست خبری با اصحاب رسانه تویسرکان افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 148 کیلو و 295 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان تویسرکان کشف شده و میزان دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر نیز 68 درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: همچنین آمار پلیس تویسرکان نشان از افزایش 18 درصدی جمع آوری معتادان متجاهر در این مدت دارد.

معصومی اگفت: وقوع جرائم مختلف از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان تویسرکان 31 درصد کاهش داشته است و همچنین با در پیش گرفتن تمهیدات ویژه، سرقت انواع احشام در شهرستان تویسرکان به عنوان یکی از شهرستان های محوری غرب کشور با کاهش 83 و سرقت به عنف با 100 درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی تویسرکان بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و شعار راهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در اولویت های کار پلیس قرار دارد.

وی از افزایش 31 درصدی کشف انواع کالای قاچاق در شهرستان تویسرکان از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به مدت زمان مشابه خود در سال گذشته خبر داد و افزود: در این بخش شاهد افزایش چهار هزار و 900 درصدی سوخت قاچاق، یک هزار و 826 درصدی دخانیات، پنج هزار و 290 درصدی دارو، 828 درصدی گوشی همراه و 391 درصدی لوازم آرایشی و بهداشتی بودیم.

معصومی گفت: همچنین شرارت ها در تویسرکان 60 درصد کاهش یافته و دستگیری قاتل فراری در مدت 12 روز که تیرماه سال جاری اقدام به قتل و فرار کرده بود یک عملکرد مثبت برای نیروی انتظامی تویسرکان در این بخش به شمار می رود.

فرمانده انتظامی تویسرکان به کاهش 100 درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری و کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت برون شهری در مقطع زمانی یاد شده اشاره و اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با افزایش 12 درصدی طرح های امنیت اجتماعی، منطقه ای و نقطه ای، 655 دستگاه خودرو و یک هزار و 541 موتور سیکلت متخلف توقیف شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد هشت هزار و 634 مورد تماس عملیاتی با مرکز پلیس 110 تویسرکان از سوی مردم برقرار شده که رشد 12 درصدی را نشان می دهد.

معصومی افزود: همچنین تماس های فوریتی و عملیاتی با پلیس با 38 درصد افزایش به پنج هزار و 265 مورد رسیده است.

وی یادور شد: همچنین از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 679 مورد خدمات مشاوره ای و ارشادی توسط پلیس تویسرکان به عموم مردم ارائه شده است.

فرمانده انتظامی تویسرکان تصریح کرد: با توجه به آمار و اطلاعات معتبر و شواهد مستند، تویسرکان یکی از امن ترین شهرستان های استان همدان به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خبرنگاران و فعالان رسانه ای را تکمیل کننده فعالیت های پلیس در حوزه های مختلف دانست و افزود: بی شک فعلان عرصه خبر از اثر گذاری بی بدیلی در ارتقا احساس امنیت عمومی در جامعه برخوردارند.

در پایان این نشست از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه تویسرکان تجلیل شد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار