رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: فضای فیزیکی غیرقابل استفاده نهادهای دولتی به دیگر نهادهایی نیازمند واگذار می شود.
کد خبر: ۲۷۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 11 August 2016
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان گفت: فضای فیزیکی غیرقابل استفاده نهادهای دولتی به دیگر نهادهایی نیازمند واگذار می شود.

شهرام طهماسبی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: به منظور ساماندهی فضاهای فیزیکی امور ادارای اقدامهایی برای واگذاری فضاهای رها شده به دیگر نهادها صورت گرفته است.

وی افزود: وسعت فضای اداری برخی از دستگاه ها اندک بوده در حالیکه نیازمند فضا برای انجام کار هستند و در مقابل برخی نهادها فضای غیرقابل استفاده زیادی دارند.

وی بیان کرد: در اولین اقدام طبق مصوبه کارگروه ساماندهی امور اداری ساختمان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به نهاد دیگر واگذار شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با ذکر اینکه اعتبارات عمرانی ملی و استانی همدان در سالجاری سه هزار و 600 میلیارد ریال است از مدیران خواست در هزینه کرد اعتبارات تکمیل طرحهایی که پیشرفت بالایی دارند را مدنظر قرار دهند.

طهماسبی اضافه کرد: همچنین تخصیص اعتبار به طرح هایی که مطالبات معوق دارند باید در اولویت کاری مدیران باشد.

وی تصریح کرد: بعلت پرداخت نشدن طلب پیمانکاران بسیاری از آنها در حال تعطیل کردن فعالیت خود هستند در حالیکه هدف استان جذب سرمایه گذار است.

وی افزود: نباید با غافل شدن از وضعیت افرادی که هم اینک در استان فعال هستند آنها را درگیر مسائل و حواشی بکنیم که زیبنده آنها نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار