استاندار همدان:
رفتار و عملکرد مسئولان نباید منجر به بدبین شدن مردم به نظام شود و باید با مردم که ولی نعمت ما هستند با کرامت برخورد کرد.
کد خبر: ۲۷۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 10 August 2016
استاندار همدان گفت: با توجه به در پیش بودن هفته دولت مدیران و مسئولان اجرایی باید عملکرد دولت در بخش های مختلف را به خوبی منعکس کنند.

محمد ناصر نیکبخت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان بیان کرد: خدمات خوبی در استان و کشور صورت گرفته است که باید فرمانداران و دیگر مدیران اجرایی این خدمات را به مردم منعکس کنند.

وی اضافه کرد: خدمات دولت به دور از و بزرگنمایی باید عنوان شود و باید واقعیت ها را بازگو کرد.
وی افزود: جشن لالجین چهارم شهریور ماه امسال با حضور میهمانانی از دیگر کشورها و مقامات بلند پایه کشوری برگزار می شود که باید برای برگزاری مناسب این آئین برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

استاندار همدان بیان کرد: باید برگزاری این مراسم زمینه ای برای تبلیغ گردشگری و معرفی استان همدان باشد.

نیکبخت افزود: مدیران استان حق جابجایی مدیران شهرستانی بدون اجازه و نظر فرماندار را ندارند در غیر این صورت آن مدیر دیگر متعلق به این استان نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی دولت اجازه بدهید مدیران شهرستانی فعالیت خود را انجام دهند و تنها در مواقع بسیار ضروری آنها را با نظر فرماندار جابجا کرده و فرد جایگزین نیز باید مورد تائید فرماندار باشد.

وی بیان کرد: اعتبار ملی و استانی پیش بینی شده برای استان همدان در سال جاری سه هزار و 600 میلیارد ریال است که بخشی از ان ملی و بخش دیگری نیز الزمات بوده که توزیع آن بعهده استان نیست.

استاندار همدان گفت: توزیع دو هزار میلیارد ریال از اعتبار بر عهده استان است که با این رقم نسبت به طرح ها و نیازمندیهای ان استان اندک است.

وی تاکید کرد: 80 تا 85 درصد اعتبار در وزارتخانه ها بوده که باید مدیران با حضور در تهران و رایزنی با وزرا و معاونان نسبت به جذب اعتبار برای استان تلاش کنند.

وی بیان کرد: از این پس مدیران باید در شورای برنامه ریزی و توسعه استان نسبت به میزان اعتباری که از مرکز جذب کرده اند گزارش بدهند.

استاندار همدان گفت: اولویت اختصاص اعتبار به طرحهای اقتصاد مقاومتی با محوریت طرح های فنی و اعتباری باشد.

نیکبخت تاکید کرد: رفتار و عملکرد مسئولان نباید منجر به بدبین شدن مردم به نظام شود و باید با مردم که ولی نعمت ما هستند با کرامت برخورد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار