سخنگوی هیات فوتبال همدان گفت: دو داور بین المللی فوتبال همدان در تست الیت آسیا شرکت کردند.
کد خبر: ۲۷۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 09 August 2016
الیت به معنی نخبه است و داورانی عنوان الیت را کسب می کنند که از سوی ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مورد تایید قرارگرفته و به فدراسیون بین المللی فوتبال (FIFA) معرفی شوند.

به گزارش ایرنا، میثم فتاحی اظهار کرد: بیژن حیدری و پیام حیدری برادران داوری فوتبال همدان در تست آمادگی جسمانی داوران آسیایی شرکت کردند و موفق به قبولی در تست بدنی و آزمون کتبی شدند.

وی با بیان اینکه در این کلاس داوری 15 داور از یازده کشور آسیایی حضور داشتند و کشور ایران دارای سه سهمیه داوری بود افزود: بیژن حیدری، پیام حیدری و حسن اکرامی سه نماینده داوری حاضر در تست الیت آسیا بودند و امروز قرار است به کشورمان بازگردند.

فتاحی اضافه کرد: نتایج تست الیت آسیا به زودی اعلام می شود و هر سه داور در صورت قبولی در آزمون ها می توانند در لیست داوران فوتبال الیت آسیا قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بیژن حیدری متولد سال 59 و پیام حیدری متولد سال 65 هستند و از سال 78 کار قضاوت در مسابقه های مختلف کشوری را عهده دارند.

وی بیان داشت: بیژن حیدری از سال 85 و پیام حیدری از سال 90 وارد جرگه داوران لیگ برتر فوتبال شدند و در فصل جاری نیز بازی های حساسی را در لیگ برتر قضاوت کرده اند.

بیژن حیدری پنجشنبه هفته جاری قضاوت دیدار تیم های ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور را برعهده دارد.

پیام حیدری دیگر داور همدانی نیز بازی تیم های سایپا تهران و پدیده خراسان را قضاوت می کند.
بیش از 50 داور رسمی در فوتبال همدان فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار