سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پیامی به یادواره شهدای یگانهای ویژه ناجا غرب کشور در همدان گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان بیش از آنکه خدمتی به آن عزیزان محسوب شود، به خود ما و جامعه بشری است.
کد خبر: ۲۷۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 09 August 2016
سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پیامی به یادواره شهدای یگانهای ویژه ناجا غرب کشور در همدان گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان بیش از آنکه خدمتی به آن عزیزان محسوب شود، به خود ما و جامعه بشری است.

در متن پیام فرمانده نیروی انتظامی که در یادواره شهدای یگان ویژه غرب کشور قرائت شد آمده است:

توفیق وفا به پیمانی که هر یک از ما با پروردگار خویش بسته ایم، نیازمند صداقت و استقامتی است که تنها از مردان خدا انتظار می رود، مردانی که بر پیمان خویش استوار ماندند تا آنگاه که موفق به دیدار معشوق و محبوب خود شدند.

گروهی نیز که توفیق شهادت و لقاء الله را نیافته اند، اگر منتظر فرج باشند و در منش و روش خویش تبدیل و تغییری راه ندهند، البته در همان حلقه نورانی هستند و می توانند دیر یا زود به یاران خویش ملحق شوند.

یاد گذشته و استمداد از همسنگران سفر کرده، از بهترین توشه ها برای پیمودن این راه پر خطر است. بنابراین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان ، پیش و بیش از آنکه خدمتی به آن عزیزان محسوب شود، به خود ما و جامعه بشری است.

ما نیازمند آن هستیم که با مرور مکرر خاطرات شهیدان و با یادآوری مستمر نام آنان، رسالت سنگین و تاریخی خود را فراموش نکنیم و نگذاریم که چرب و شیرین زندگی دنیا فراز و نشیب حوادث روزگار خدای ناخواسته ما را به خواب غفلت برده و موجب کوتاهی در ادای دینی شود که در برابر این ستاره های درخشان آسمان کشور بر عهده داریم.

ممکن است تاریخ برای آیندگان تکرار شود، اما محال است که فرصت آزمون برای ما تجدید شود ما یک بار آمده ایم و یک بار هم خواهیم رفت، و جز این یک بار، فرصتی برای اثبات وفاداری خویش نداریم، یاد شهیدان موتور حرکت تاریخ و چراغ فروزان راه ما است.

آنها به ما و آیندگان نشان داده اند و می دهند که چگونه ممکن است با از خودگذشتگی مسیر زندگی را تغییر داد و چرا باید چون شمع سوخت تا پرچم هدایت همچنان برافراشته بماند.

چنین بوده و هست که امام شهیدان، خمینی کبیر قدس سره الشریف می گفت 'خون شهیدان انقلاب و اسلام را بیمه کرده است و خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سر بلندی اسلام است'

در کاروان همه شهیدان تاریخ ، شهدای نیروی انتظامی و از جمله شهدای گرانقدر یگان های ویژه ناجا، البته بر ما حق جداگانه ای دارند، آنان که توفیق هم سنگری با آنها را داشتیم، و امید که تا آخر هم سفرشان نیز باشیم.
باید از همه دست اندرکاران برگزاری یادواره 1200 شهید یگان های ویژه ناجا صمیمانه سپاسگزاری نمایم که این فرصت بی بدیل را برای من وشما فراهم آوردند تا از سرچشمه زلال یاد آنان سیراب شویم و برای آینده خود توشه برگیریم.

بر این شهیدان، پدران و مادران، فرزندان و دیگر بستگان آنان درود می فرستیم و به آنان اطمینان می دهم که یکایک فرماندهان و کارکنان ناجا، این سازمان عظیم انقلابی و مومن، به حول قوه الهی تا آخر بر عهد خویش استوار خواهند بود و در پرتو عمل به فرامین و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) پرچمی را که از دست آنان افتاده است برافراشته و بر قله عزت و اقتدار خواهند نشاند که (اِنَّ جُندَنا لَهُمُ الغالِبُون)

بار دیگر به پیشگاه شما خاندان معظم شهیدان عرض ادب می کنم و امیدوارم که هیچگاه ما را از دعای خیر خود محروم نفرمایید.

یگان ویژه ناجا یک هزار و 200 شهید تقدیم این انقلاب کرده که یادواره این شهیدان در 10 نقطه کشور مردادماه امسال برگزار می شود و امروز یادواره 81 شهید یگان ویژه غرب کشور با حضور خانواده شهدای استانهای کرمانشاه، کردستان، مرکزی و ایلام به میزانی همدان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار