فرماندار شهرستان فامنین از افتتاح 43پروژه خرد و کلان در شهرستان فامنین همزمان با فرارسیدن هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 09 August 2016
فرماندار شهرستان فامنین از افتتاح 43پروژه خرد و کلان در شهرستان فامنین همزمان با فرارسیدن هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، ظاهر پور مجاهد از افتتاح 43پروژه خرد وکلان با ارزشی بیش از 60 میلیارد ریال در شهرستان فامنین خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های عمرانی شهری، ورزشی، فرهنگی، واحد های تولیدی و مباحث زیر ساختی همزمان با فرا رسیدن هفته دولت در این شهرستان افتتاح خواهند شد.

وی افتتاح سالن ورزشی روستای فیض آباد و سالن ورزشی روستای اصله را از جمله شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت خواند و افزود: جدول‌گذاری و زیرسازی شهر فامنین و کوی ماماهان از دیگر پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان خواهد بود.

پورمجاهد با بیان اینکه تکمیل هر یک از سالن‌های ورزشی روستای فیض آباد و روستای اصله هزینه‌ای بیش از400 میلیون تومان داشته است، افزود: هزینه‌های تکمیل پروژه‌های عمران شهری نیز600 میلیون تومان برآورد شده است.

فرماندار فامنین آغاز عملیات سایت اداری شهرستان فامنین،افتتاح استخر شهر فامنین،آغاز عملیات میدان ورودی این شهر و ایجاد زیر ساخت‌های ناحیه صنعتی فامنین را از جمله پروژه‌های انجام گرفته در این شهرستان در سال گذشته عنوان کرد و افزود:گازرسانی به 10روستای شهرستان فامنین و انجام عملیات بهسازی برای 12روستای این شهرستان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در فامنین بوده است.

10روستای فامنین گازرسانی نشده است

پور مجاهد تصریح کرد:10روستا در شهرستان فامنین فاقد گاز رسانی هستند و با توجه به اینکه جزء روستاهای زیر 20خانوار محسوب می‌شوند در حال پیگیری گازرسانی به این روستاها به شکل تجمعی هستیم.

وی تأمین آب روستایی را چالش عمده شهرستان فامنین قلمداد کرد و افزود: اتمام مطالعه شبکه فاضلاب شهرستان فامنین از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است که اکنون برای اجرایی شدن نیازمند تامین اعتبار است.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر اتمام پروژه نیمه تمام کارگاه فنی و حرفه‌ای نیازمند تامین بیش از یک میلیارد تومان اعتبار است.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته 20میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی،استانی،ملی و دهیاری برای پروژه‌های این شهرستان تأمین اعتبار شده است، گفت: تاکنون فقط 50 درصد از این اعتبارات تخصیص پیدا کرده و عدم تخصیص مابقی اعتبارات موجب نیمه تمام ماندن برخی از پروژه‌ها شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار