رئیس اداره برق نهاوند از طلب ۹ میلیارد تومانی این اداره از مشترکین خبر داد و گفت: ۸۴۵ کیلومتر شبکه فشارقوی برق در شهرستان نهاوند وجود دارد.
کد خبر: ۲۷۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 09 August 2016
رئیس اداره برق نهاوند از طلب ۹ میلیارد تومانی این اداره از مشترکین خبر داد و گفت: ۸۴۵ کیلومتر شبکه فشارقوی برق در شهرستان نهاوند وجود دارد.

به گزارش مهر، رضا شیر دره در نشست خبری با خبرنگاران نهاوند گفت: شهرستان نهاوند درمجموع دارای ۶۹ هزار و ۴۱۸ مشترک است که شامل مشترکان خانگی، اداری، صنعتی، کشاورزی و غیره می‌شود.

وی گفت: بخش خانگی شهرستان نهاوند عمده این آمار و حدود ۸۳ درصد آن را به خود اختصاص داده که نشان از فعالیت کم صنعتی و مظلومیت صنعت در همدان و شهرستان نهاوند است.

شیردره عنوان کرد: در راستای انتقال برق به منازل برای استفاده مشترکین ۹۵۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۸۴۵ کیلومتر شبکه فشارقوی در شهرستان نهاوند وجود دارد.

رئیس اداره برق نهاوند عنوان کرد: مجموع طول شبکه توزیع برق شهرستان نهاوند که شامل فشارقوی و متوسط می‌شود یک هزار و ۸۰۲ کیلومتر با یک هزار ۶۸۹ دستگاه پست برق است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون پیک‌بار در شهرستان نهاوند ۶۹ مگاوات بوده، گفت: اداره برق شهرستان نهاوند وظایف خود را در شش حوزه مهم مبتنی با برنامه‌ها و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است تدوین کرده است.

وی با اشاره به نقش رسانه در راستای ترویج این مهم و همچنین اصلاح الگوی مصرف و معرفی جایگزین بهتر، گفت: کاهش تلفات توزیع برق، وصول مطالبات، مدیریت مصرف، رعایت حقوق مشترکین، تلاش برای به حداقل رساندن انشعابات غیره مجاز و  تعامل و همدلی شش برنامه را در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه شهرستان نهاوند از ابتدای سال جاری تاکنون با کاهش ۴۴ درصدی خاموشی رتبه نخست استان را کسب کرده است، گفت: امیدواریم رسانه‌ها این شرکت را در انجام امور یاری کنند.

شیردره تاکید کرد:بازگشت ۹ میلیارد تومان معوقه برق مصرفی در اداره و توزیع برق می‌تواند گامی مؤثر و مثبت در اجرای برنامه ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار