فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه عمده مشکلات نهاوند به‌واسطه تنگ نظری و غرض ورزی‌ها است، گفت: مردم نهاوند منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.
کد خبر: ۲۷۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 06 August 2016
فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه عمده مشکلات نهاوند به‌واسطه تنگ نظری و غرض ورزی‌ها است، گفت: مردم نهاوند منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند.

به گزارش مهر، کریم حمیدوند ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نهاوند به مناسب هفته خبرنگار بابیان اینکه حرفه خبر و خبرنگاری خطیر است، گفت: خبرنگاران باید واقعیات را بگویند و بدون غرض ورزی و یا تخریب گروه‌های مختلف جامعه به رسالت خود بپردازند چراکه در این صورت هرکس اشتباه و نقایص خود را خواهد فهمید.

وی اظهار داشت: خوشبختانه خبرنگاران شهرستان نهاوند در بعد تخریب هیچ‌یک از گروه‌های موجود در کشور وارد نمی‌شوند و خواسته و مطالباتشان مردمی است.

وی افزود: اگر خبرنگاری مطالبات مردم را پیگیری می‌کند مدیران نیز باید پاسخگو باشند چراکه خبرنگاران تسهیل گر و یاریگر مردم و دولت هستند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه مدتی است در شهرستان خلأ مدیریتی وجود ندارد و همه از امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مجموعه فرمانداری و بخشداری در راستای احقاق حقوق تضییع‌شده و گاهی هدررفته شده از سوی خود مردم قدم برمی‌دارند، گفت: امیدواریم مدیران اجرایی شهرستان با نیازسنجی اولویت‌های مهم شهرستان، بخشی از موانع را برطرف کنند.

وی عنوان کرد: اداراتی که سال گذشته اعتبار در نظر گرفته‌شده خود را در شهرستان هزینه نکرده اند و موانع شهرستان را برطرف نکرده اند و موجب برگشت اعتبارات شده اند در سال جاری اعتبار کمتری به آنها تخصیص خواهیم داد.

حمیدوند گفت: اصل اساسی که امروز بین مردم و مسئولان نهاوند باید حاکم و نصب العین قرار داده شود وحدت و همدلی در راستای خدمت به مردم و شهرستان نهاوند است که تا به امروز خوب بوده است.

وی در پایان با اشاره به برخی درگیری‌ها در مناطقی از نهاوند که در زمینه دریافت خدماتی چون آب، برق و گاز ایجاد شده است، گفت: مردم منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح دهند چراکه سنگ‌اندازی درنهایت به ضرر مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار