معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: حضور وانت‌بارهای دوره‌گرد در سطح شهر غیرقانونی است.
کد خبر: ۲۶۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 27 July 2016
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان گفت: حضور وانت‌بارهای دوره‌گرد در سطح شهر غیرقانونی است.

به گزارش ایسنا، عباس صوفی در شورای ترافیک شهرستان همدان، با اشاره به عملکرد پلیس راهور در ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش حاشیه بلوار آیت‌ا... نجفی اظهار کرد: خوشبختانه پلیس راهور و مدیریت شهری در مسائل ترافیکی همکاری مطلوبی با یکدیگر دارند که یکی از آثار آن عملکرد پلیس راهور در جمع‌آوری وانت‌بارهای دوره‌گرد است.

وی ضمن تقدیر از پلیس راهور در جمع‌آوری وانت‌بارها عنوان کرد: برای ساماندهی وانت‌بارها در مکان معین نیازمند زمان هستیم چرا که اگر بدون بررسی و مطالعه وعده دهیم ممکن است نتیجه مطلوبی صورت حاصل نشده و خلف وعده شود.

صوفی با اشاره به اینکه جانمایی و فنس‌کشی و دیگر اقدامات لازم در ساماندهی وانت‌بارها زمان بر است، عنوان کرد: اقدامات اولیه برای شروع کار آغاز شده و طرحی در سازمان میادین و میوه و تره‌بار و سازمان ترافیک و حمل و نقل شهرداری به صورت مشترک در حال بررسی است تا بتوان به نتیجه مثبتی در این موضوع دست یافت.

معاون شهردار همدان با بیان اینکه حضور وانت‌بارهای دوره‌گرد در سطح شهر غیرقانونی است، گفت: حل این معضل را با شیب ملایمی در دستور کار قرار داده‌ایم تا نتیجه جامعی به‌دست آید اما به هرحال حضور وانت‌بارها غیر قانونی است و مستقر کردن در یک نقطه سبب افزایش آنها خواهد شد.

وی افزود: طبق بررسی‌ها تا چندسال قبل تنها 70 دستگاه وانت‌بار دوره‌گرد و میوه‌فروش در سطح شهر وجود داشت که امروز به 700 دستگاه رسیده‌اند و معتقد هستیم ساماندهی کردن که به نوعی به رسمیت شناختن آنهاست، موجب افزایش چند برابری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار