رئیس پلیس راهور استان همدان از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی استان همدان در چهار ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 26 July 2016
 رئیس پلیس راهور استان همدان از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی استان همدان در چهار ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سرهنگ علی فکری از کاهش ۳۰ درصدی تصادفات فوتی استان همدان در ۴ ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال ۲۱ نفر در تصادفات درون‌شهری استان همدان فوت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۳۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ۶۶ درصد از متوفیان تصادفات ۴ ماهه ابتدای سال عابران پیاده و ۲۸درصد راکبان موتورسیکلت هستند، افزود: تعداد متوفیان براساس نوع کاربر ترافیک در همه موارد کاهش داشته به طوریکه رانندگان متوفی ۸۰ درصد، سرنشین وسایل نقلیه ۱۰۰ درصد، راکبان موتورسیکلت ۴۵ درصد و ترک‌نشینان موتورسیکلت ۱۰۰ درصد کاهش داشته است اما تعداد عابران متوفی در تصادفات ۳۰ درصد افزایش داشته است.

فکری به کاهش ۴۵ درصدی مرگ و میر موتورسواران اشاره کرد و گفت: این امر با اقدامات فرهنگی و برخورد قانونی پلیس با متخلفان و همراهی مردم اتفاق افتاده است.

فکری با اشاره به اینکه دو گروه عابران پیاده مسن و کودکان و نوجوانان بیشترین آسیب‌دیدگان حوادث رانندگی هستند، از شهروندان خواست: هنر عبور ایمن از خیابان را به فرزندان خود بیاموزند و تردد افراد کهنسال را به‌ویژه در بلوارهای حاشیه‌ای شهر کنترل و حتی‌الامکان آنان را همراهی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار