تعدادی خانه مسکونی از مناطق آلوده کبودراهنگ که مبادرت به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند با حکم قضایی تخریب شد.
کد خبر: ۲۶۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 25 July 2016
دادستان کبودراهنگ گفت: تعدادی خانه مسکونی از مناطق آلوده کبودراهنگ که مبادرت به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند با حکم قضایی تخریب شد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا ناصر تبار افزود: از اصلی ترین دغدغه های خانواده ها و مسئولان شهرستان ابتلا جوانان به مواد مخدر در یکی از مناطق آلوده شهرستان کبودراهنگ بود که با هوشیاری نیروهای انتظامی و پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر، چندین خانه مسکونی که مبادرت به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند شناسایی و مستنداتی از آنها تهیه شد.

وی ادامه داد: به منظور تامین امنیت و سلامت اجتماعی پس از تصویب تخریب خانه های لانه زنبوری در شورای تامین شهرستان که به صورت مستمر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کردند در طرح منطقه ای مبارزه با مواد مخدر امروز با حضور اعضای شورای تامین و بهره گیری از نیروهای انتظامی ، ماشین آلات و تجهیزات و با حکم قضایی این واحدهای مسکونی تخریب شد.

وی با تشکر از همکاری مردم ، مسئولان و امام جمعه شهر از خانواده ها خواست در تربیت فرزندان خود دقت داشته باشند و با آگاه سازی جوانان از مضرات استفاده مواد مخدر مانع از ابتلا فرزندان خود به این بلای خانمان سوز شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار