فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری قاتل فراری که 12 روز قبل در یک نزاع خانوادگی اقدام به قتل پدر خانم خود کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴ 25 July 2016
فرمانده انتظامی تویسرکان از دستگیری قاتل فراری که 12 روز قبل در یک نزاع خانوادگی اقدام به قتل پدر خانم خود کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد معصومی افزود: شخصی با هویت مشخص در تاریخ 22 تیرماه سال جاری و در جریان یک نزاع و درگیری خانوادگی اقدام به قتل پدر خانم و مجروح کردن برادر خانم خود با وارد آوردن ضربات چاقو در تویسرکان کرده و بلافاصله از محل فراری شده بود.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های پلیس و تشکیل تیم ویژه کاراگاهان، مشخص شد در این نزاع جوانی 26 ساله با استفاده از چاقو مرتکب قتل شده و بلافاصله دستگیری قاتل فراری در دستور کار قرار گرفت.

معصومی ادامه داد: از آنجا که قاتل در لحظه اولیه پس از وقوع قتل به سرعت به استان تهران متواری شده بود، تحقیق برای شناسایی و دستگیری وی آغاز شد.

وی با بیان اینکه قاتل پس از فرار به تهران، محل اختفای خود را مدام تغییر می داد و به این دلیل گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری 11 شهرستان تویسرکان روند پیگیری پرونده را ادامه می دادند اظهار کرد: در نهایت در تاریخ سوم مرداماه سال جاری ساعت هشت شب قاتل به ایستگاه مترو کرج هدایت و در این محل دستگیر شد.

معصومی اضافه کرد: با به نتیجه رسیدن این پرونده، در حقیقت کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان با انجام اقدامات فنی و پلیسی و پس از گذشت 12 روز تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه این قاتل فراری و دستگیری وی شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی بلافاصله به قتل اعتراف کرد و برادر قاتل نیز که در این قتل معاونت داشته روز گذشته دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان یادآور شد: برادر خانم متهم که از ناحیه شکم مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته نیز اکنون در بیمارستان بستری است و تحت درمان قرار دارد.

وی متذکر شد: ضعف اعتقادات دینی و اختلافات خانوادگی و فقدان مهارت های لازم در کنترل خشم، منجر به بروز این اتفاقات شوم می شود که باید با اقدامات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کرد.

22 تیرماه سال جاری در پی یک نزاع و درگیری خانوادگی در تویسرکان شخصی 45 ساله با هویت مشخص از سوی داماد خود به قتل رسید و پسر وی نیز در این نزاع زخمی شد و قاتل نیز به سرعت متواری شد.

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار