نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هر مسئولی که نمی‌تواند به‌دوراز دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی در محیط اداری کار کند قبل از کنار گذاشته شدن از سوی مردم، خود کنار برود.
کد خبر: ۲۶۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 24 July 2016
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: هر مسئولی که نمی‌تواند به‌دوراز دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی در محیط اداری کار کند قبل از کنار گذاشته شدن از سوی مردم، خود کنار برود.

به گزارش مهر، حسن بهرام نیا در شورای اداری نهاوند، گفت: وقت و هزینه‌های صورت گرفته در شهرستان و در کشور مربوط به مردم است و باید خروجی این هزینه‌ها و صرف وقت‌ها موجب انتفاع مردم شود.

وی با بیان اینکه پس از انتخابات هر آنچه در فضای رقابتی انتخابات بوده کنار گذاشته‌ام و با دید خدمت به مردم وارد عمل شده ام، گفت: انتظار داریم مسئولان نیز اختلاف‌سلیقه‌های سیاسی را در راستای اعتلای شهرستان کنار بگذارند چراکه نهاوند از پس از انقلاب روزبه‌روز پس رفت داشته است.

وی رفع معضلات شهرستان، ایجاد اشتغال، زمینه‌سازی برای افزایش درآمد مردم و تلاش برای ارتقاء سطح معیشت مردم را ازجمله وظایف مسئولین عنوان کرد و گفت: مردم خود می‌دانند چه کسی قصد خدمت دارد و خدمت می‌کند و چه افرادی کارشکنی می‌کنند اما آنچه آنان را ساکت و بدون واکنش نشان می دهد تدین، نجابت و دوست دار انقلاب بودن و حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

باید برای تحقق مطالبات به‌حق مردم متحد شد

بهرام نیا با تاکید بر اینکه از همه مردم، مسئولان و اصحاب رسانه خواهان تلاش برای ایجاد همدلی و هم‌آوایی در راستای اعتلای نهاوند و جبران عقب‌ماندگی ها هستیم، گفت: همدلی و همنوایی با اصحاب رسانه به ‌معنای چشم پوششی آن‌ها از مشکلات نیست چراکه مشکلات مشخص است و باید برای تحقق مطالبات به‌حق مردم متحد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت کنونی شهرستان نهاوند گفت: کشور ما در شرایط موجود به‌واسطه تحریم‌ها و کارشکنی برخی مسئولان شاهد رکود، بیکاری، درآمد کم مردم و مسائل دیگر است.

وی با بیان اینکه استاندار همدان در جلسه مجمع نمایندگان استان بر  وحدت و هم‌دلی تأکید ویژه داشت و برهمین اساس باید همه باهم همراه و هم‌نوا باشیم، گفت: باید برای توسعه نهاوند و جبران عقب‌ماندگی‌های تحمیل‌شده به نهاوند تلاش کرد.

وی بابیان اینکه مسئله تعلل و دیر پرداخت کردن مطالبات کشاورزان نهاوند را به وزیر جهاد کشاورزی تذکر خواهم داد، گفت: چرا باید مطالبات کشاورزان پس از آمدن سال زراعی جدید هنوز پرداخت‌نشده باشد؟

پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته چغندرکاران نشانه بی‌برنامگی است

بهرام نیا گفت: پرداخت نشدن مطالبات سال گذشته چغندرکاران و همچنین مطالبات سال جاری کشاورزان گندم کار از مصادیق اصلی این بی‌برنامه بودن است.

وی جایگاه نهاوند را در مقایسه با استان همدان و سایر شهرستان‌های استان خوب ارزیابی نکرد و گفت: نهاوند به دنبال استفاده از ظرفیت تمامی مدیران و مسئولان شهرستان و استانی است و در این راستا اگر مدیری با مسئله‌ای مواجه شد که گره آن به دست ما باز می‌شد به رفع آن کمک می کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با ارائه درخواستی از سوی مدیر اداره برق نهاوند و با پیگیری‌های صورت گرفته برای جذب اعتبار اداره توزیع برق نهاوند، ۵ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح ها درخواست شده که در حال طی روند اداری است.

بهرام نیا با اشاره به عدم استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری و غیره در نهاوند، گفت: نهاوند در بحث سراب‌ها ظرفیت‌های فراوانی دارد که متأسفانه هیچ‌گونه اقدامی در راستای استفاده بهینه و با برنامه از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به عدم وجود برنامه‌ای مدون در خصوص پتانسیل‌هایی چون گردشگری، کشاورزی و موارد دیگر در نهاوند، گفت: فقدان برنامه در وهله اول موجب متضرر شدن مردم می‌شود همچنان که در بحث کشاورزی نهاوند این مسئله مشهود است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان یک سال کلزا یا گشنیز می‌کارند و سال بعد با ارزان شدن آن کشت دیگری را جایگزین می‌کنند که باید با اقداماتی چون ارائه محصول در بازار بورس از این مسائل جلوگیری کرد.

وی با اشاره به شرایط کنونی منطقه گفت: آنچه از اقدامات مردمی در کشورهایی چون ترکیه، عراق و سوریه و غیره برداشت می‌شود این است که مردم به دنبال حکومتی عادل هستند که در رأس آن فردی عالم بر مسائل دینی باشد.

وی گفت: وضعیت کنونی منطقه آشفته است و اطراف ایران اسلامی سراسر درگیری مشاهده می‌شود اما ایران اسلامی به‌واسطه وجود مقام معظم رهبری به‌عنوان نائب امام زمان(عج) به جزیره‌ای امن تبدیل شده که هیچ‌کس اجازه تجاوز به این آب‌وخاک را ندارد بنابراین باید قدردان این نعمات و برکات باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار