استاندار همدان با تاکید بر اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نباید زیربار سفارشات دستوری برود، گفت: باید در عزل و نصب ها اعتدال و خداوند را در نظرگرفت.
کد خبر: ۲۶۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 24 July 2016
استاندار همدان با تاکید بر اینکه مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نباید زیربار سفارشات دستوری برود، گفت: باید در عزل و نصب ها اعتدال و خداوند را در نظرگرفت.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه خداوند پیامبران عظیم الشان را برای تربیت و معلمی فرستاد و کاری بالاتر از این نیست، گفت: مهمترین سازمان و وزارتخانه و تشکیلات کشوری ایران، آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه رسالت فرهنگیان هم در زمان حال و هم در آینده مهم است چراکه آینده کشور با تعلیمات فرهنگیان ساخته می شود، گفت: جمعیت فرهنگی کشور یک میلیون نفر است و ۱۳ میلیون دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه بیشترین توجه مقام معظم رهبری به نسل جوان است، گفت: معلمان هر کدام یک فکر، ایده و علم و این افراد عالمان استان هستند و باید به این مقوله توجه داشت.

نیکبخت با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش مهمترین سازمان هر استانی است و در همدان حدود ۴۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته وجود دارد، گفت: هر یک از این فرهنگیان دارای فکر، ایده و از عالمان استان هستند.

استاندار همدان همچنین با تاکید بر اینکه مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان همدان نباید زیر بار سفارشات دستوری برود و در عزل و نصب ها باید اعتدال و خدا را درنظرگیرد، گفت: نباید در انتصابات جناح و گروه و دسته و باند ملاک باشد.

نیکبخت همچنین با اشاره به اینکه زمانی قرار بود عبدالرضا فولادوند، مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان همدان را به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر معرفی کنم اما مدیران آموزش و پرورش مخالفت کردند و این انتصاب انجام نشد، افزود: فولادوند با بی‌لطفی ما را تنها گذاشت و سمت مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران را پذیرفت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش قبل از اینکه با من موضوع را در میان بگذارند اقدام به جابجایی مدیرکل آموزش و پرورش کرده است، بیان کرد: به وزیر آموزش و پرورش انتقاد کردم که در این انتصاب با وجود مخالفت چرا به حرف من گوش نمی‌دهد که اظهار کرد مدیرکل به او اعلام کرده که استاندار را قانع می‌کند.

نیکبخت عنوان کرد: در استان همدان همدلی و هماهنگی بین مسئولان وجود دارد و نمایندگان مجلس به دنبال توسعه استان هستند و بر این اساس وزارتخانه نباید برای استان‌ها تعیین تکلیف کند چرا که مدیران و استاندار استان‌ها شرایط را بهتر می دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار