رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سوانح رانندگی در جاده های برون شهری این استان پنج کشته و 9 مجروح بر جا گذاشت.
کد خبر: ۲۶۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲ 24 July 2016
 رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سوانح رانندگی در جاده های برون شهری این استان پنج کشته و 9 مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی افزود: یکدستگاه موتورسیکلت پنجشنبه هفته گذشته با خودروی کامیون که در حاشیه جاده روستایی جهان آباد فامنین در حال بارگیری گندم بود برخورد می کند.

وی اضافه کرد: این سانحه رانندگی ساعت 22 رخ داده و در این سانحه راکب موتورسیکلت بعلت بی توجهی به جلو جان خود را از دست داد.

وی با ذکر اینکه بیشتر سوانح همدان واژگونی بوده است بیان کرد: جمعه هفته گذشته یکدستگاه ال 90 با چهار سرنشین در کیلومتر 12 ملایر - اراک واژگون شد که در این سانحه راننده فوت و سه نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: همچنین بامداد روز شنبه در یکی از جاده های روستائی یکدستگاه خودروی سواری واژگون که در این سانحه پدر فوت و دختر مجروح شد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: همچنین خواب آلودگی یک راننده 53 ساله منجر به واژگونی یکدستگاه خودروی سواری دنا در آزاد راه همدان - ساوه شد.

وی گفت: در این سانحه رانندگی راننده جان خود را از دست داد و همسر وی به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: واژگونی خودروی سواری در جاده روستایی طاسبندی واقع در جاده همدان ملایر یک کشته و چهار مجروح بر جا گذاشت.

سرهنگ عزیزی با ذکر اینکه همدان در واژگونی رتبه دار است عمده علت بروز این حادثه را رانندگی بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و تردد با سرعت بالا ذکر کرد.

78 نفر در سه ماهه نخست امسال در سوانح جاده ای این استان جان باختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار